Co znamená, když ve středu řeknu nebo napíšu zítra? Logicky by to mělo být “ve čtvrtek”. Ne tak u CZC.cz. Vše pravděpodobně pochopíte z následujícího e-mailu, který jsem dnes odeslal na pranistiznosti@czc.cz.
Dobrý den,
objednal jsem u Vás včera v 10:58 paměťovou kartu Transcend Micro SDHC 32GB Class 10 objednací kód: 111238, objednávka číslo 4113198016.
Když jsem si v e-shopu rozklikl položku “kdy zboží dostanu?”, dozvěděl jsem se, že na pobočku do Ostravy dorazí (a já ji dostanu) zítra.
E-mailem a SMSkou mi pak přišlo potvrzení objednávky s tím, že až bude zboží připraveno k odběru, budu informován. Žádná informace až do tohoto okamžiku (16:51) nepřišla.
“Zítra” už z pohledu ostravské pobočky pomalu končí, čili se chci zeptat: proč deklarujete v e-shopu nějaký termín dodání, a pak jej bez jakéhokoli upozornění/omluvy nedodržíte?
Evokuje to u mne podezření, zda se nejedná o nekalou obchodní praktiku, protože součástí mého rozhodnutí objednat právě u CZC byl i příslib, že svou kartu budu mít již dnes.
Karel Kilián
0 komentářů