Poté, co jsem byl u Vodafone převeden na “nový systém,” jsem přestal věřit vlastním očím. Nechápu, jak si firma takového jména může dovolit nasadit do ostrého provozu neotestovaný produkt a ladit ho na svých zákaznících?! Podívejme se na ukázky toho, co mi “nový systém” přinesl v uplynulých dnech.
Takže, skončilo mi zúčtovací období a protože po převodu na “nový systém” mi Rychlý přehled před koncem zobrazoval nesmysly co se týká částky, chtěl jsem jako směrodatný podklad vidět fakturu. Takže jsem se přihlásil, otevřel stránku Zobrazit poslední Vyúčtování a hleďme – žádná faktura nebude…. Tramtadadá – máme přeci “nový systém!”
Poslední vyúčtování? Máte smůlu! Byli jste převedeni. |
Hlavním přínosem nové Samoobsluhy pro zákazníka měl být okamžitý přehled o nákladech – tedy provolaných a proSMSkovaných částkách. Jenže… …když Samoobsluhu otevřu, tak se dozvím, že nový systém jaksi kulhá a že mám být tedy trpělivý.
Už na začátku cesty Samoobsluhou je klient upozorněn, že jaksi není vše v pořádku |
Inu, dobrá, počkáme… …a podíváme se na ten okamžitý Chytrý přehled. Ale co to? Nedozvím se ani kolik SMSek mi bylo započítáno, ani kolik minut už jsem provolal v rámci volných minut či mimo ně. Jediné, co je jasné, je čerpání dat. Čekal jsem, že mi nová Samoobsluha přinese skutečně okamžitý a podrobný přehled o mých nákladech, což se mi zjevně nesplnilo.
Opravdu chytrý Chytrý přehled, že? |
Když následně přejdu do sekce Chytrý přehled-Vyúčtování a platby, částka za uplynulé zúčtovací období tam je, faktura ale nikoli. Alespoň že požadovaná částka odpovídá tomu, co bych čekal. Ještě včera mi totiž Chytrý přehled ukazoval částku zhruba o 200 Kč vyšší. Když jsem volal na infolinku, bylo mi operátorkou sděleno, že ta čísla nemám brát vážně, protože “nový systém.” Co bych, sakra, měl brát vážněji, než informace na webu svého operátora? Sorry, ale firmu, podávající mi informace, o kterých sama říká, že je nemám brát vážně, prostě nemohu akceptovat jako svého dodavatele služeb.
K tomu si mohu přičíst problém se SMSkami, ke kterému došlo dva dny nazad. Příjemcům nechodily SMSky odeslané z mého telefonu, ač byly úspěšně odeslány, mně nechodily SMSky od ostatních, ba dokonce ani z Vodafone Parku. Pravda, ten Vodafone Park mě ani nepřekvapil – poslední dobou bylo nedoručování SMSek poměrně časté. Volal jsem na infolinku, operátorka mi slíbila, že problém předá technikům a pak zavolá. Samozřejmě už nikdy nezavolala. Asi po třech hodinách začaly SMSky chodit, byť opět nedošly všechny.
Tak, milí čtenáři, a teď stojím před otázkou: má někdo nápad proč bych neměl odejít k T-Mobile? Firma, ve které pracuji, má tzv. “rámcovou smlouvu,” pod kterou mohu jít nejen já, ale také má manželka, případně i rodinní příslušníci a přátelé, za které se zaručím. Udělal jsem si tedy malé srovnání cen – u Vodafone mám tarif Odepiš, u T-Mobile bych byl pod rámcovou smlouvou.
Položka | T-Mobile | Vodafone |
Měsíční paušál | 95,00 Kč | 10,00 Kč |
Volání do vlastní sítě (Kč/min) | 1,28 Kč | 6,00 Kč |
Volání ostatní sítě (Kč/min) | 2,40 Kč | 10,00 Kč |
SMS – do vlastní sítě (Kč/ks) | 0,40 Kč | 0,35 Kč |
SMS – ostatní sítě (Kč/ks) | 0,50 Kč | 1,50 Kč |
SMS zdarma (ks) | 150 ks do všech sítí | 0 ks |
Volné minuty | 40 do všech sítí+30 do vlastní sítě | 40 jen do vlastní sítě |
Převod volných minut do dalšího měsíce | ano | ne |
Volání v rámci firemní sítě (manželce) (Kč/min) | 0,00 Kč | 6,00 Kč |
Data – cena (Kč) | 99,50 Kč | 147,50 Kč |
FUP (MB) | 200 | 150 |
Všechny ceny jsou bez DPH
Plus tu máme hlavní bonus: nebudu dělat zadarmo Vodafonu testera jeho betaverze Samoobsluhy, nebudu se muset každé ráno rozčilovat na tím, co zase ukazuje Samoobsluha špatně a věřím, že i SMSky z webu T-Mobile budou mít vyšší procento doručení.
Myslím, že argumenty jsou jasné. Večer se to chystám probrat s manželkou, ale jsem si takřka jistý tím, že odcházíme od Vodafone k T-Mobile.
PS: Pokud vás ještě Vodafone nepřevedl na “nový systém,” radím vám zdrhnout, dokud je čas.
PS II.: Slušné firmy svým testerům nabízejí přidanou hodnotu, nebo dokonce plat. Co nabízí Vodafone?
0 komentářů