Dnes mě neskutečně vytočila společnost Karneval. Připojení k Internetu jsme si po mém stěhování do Ostravy objednali 20.12.2006 přes webový formulář a dostali jsme zpět potvrzující e-mail, který máme uložený a můžeme ho dát k dispozici.
Instalace jsme se dočkali až po několika urgencích 12.1.2007 (na smlouvě je přitom uvedeno 10.1.2007). Přesto jsme ale byli ještě v lednu operátorem Karnevalu ujištěni, že akční nabídka „TURBO 5M za pouhých 475 Kč s DPH,“ kvůli které jsme si Internet od této firmy vybrali, se na nás bude vztahovat, protože rozhodující je datum objednávky, nikoli datum instalace.
Budiž. Internet jsme tedy měli, nebylo co řešit.
Když se nám ani v únoru neobjevil na SIPO poplatek za Internet, kontaktovali jsme opět Karneval. Konstatoval jsem tehdy, že bude lepší jim zavolat, abychom se třeba za půl roku nedivili. Tam nám sdělili, že poplatky vyúčtují v březnu a to za (necelé) tři měsíce. Ani jsem netušil, že se nakonec divit budeme.
Rekapitulace
Pojďme počítat spolu:
Leden (byť necelý), únor a březen po 475 Kč, tj. celkem 1425 Kč. Instalační poplatek 499 Kč, celkem tedy 1924 Kč.
A co se tedy stalo
Dnes přišlo vyúčtování SIPO za měsíc březen. Přiznám se, že jsem zůstal naprosto v šoku – Karneval Media si drze naúčtoval částku 2 887 Kč – tedy minimálně o 963 více, než měl! První, co jsem udělal, že jsem zrušil celé SIPO, aby si to Karneval nemohl strhnout. Když si představím, jak dlouho bychom tento nedoplatek tahali zpátky, tak raději půjdu na poštu s deseti složenkami za nájem a další služby, než abych pořád dokola musel poslouchat dvacetiminutovku „Lady Karneval,“ znějící z infolinky Karnevalu.
Na infolince se mi nejprve snažili tvrdit, že mám zaplatit uvedenou částku a v dubnu budu platit jen 200 Kč. Proč, to mi operátorka nebyla schopná vysvětlit. Když jsem ji upozornil na to, že jeden z operátorů nám předtím potvrdil platnost ceny 475 Kč, odpověděla, že si poslechne nahrávku zmíněného rozhovoru a ozve se.
Od druhé operátorky se manželka pro změnu dozvěděla, že částka je tak vysoká, protože za únor máme platit plnou sazbu, tj. 1 308 Kč. Operátorka se odvolávala na smluvní podmínky. Když se manželka ohradila, že 1.) nic takového v podmínkách není, a 2.) by finální částka stejně neseděla, přišla paní z infolinky s jinou verzí. Totiž s tím, že jsme si Internet neobjednali v prosinci, ale až v lednu a tudíž se na nás nevztahuje akce „TURBO 5M za pouhých 475 Kč s DPH,„ nýbrž lednová akce „Vyšší za cenu nižšího„ – tj. Turbo 5M za 772 Kč měsíčně (skoro o tři stovky víc). Přitom máme od Karnevalu e-mail z 20. prosince, kde potvrzují přijetí objednávky na Turbo 5M, přičemž v tuto dobu, jak již bylo řečeno, platila akce „TURBO 5M za pouhých 475 Kč s DPH.“
Na Karnevalu se snaží oponovat tím, že manželka podepsala smlouvu…. Technik, který službu instaloval, evidentně přinesl standardní smlouvu pro zákazníky, kteří si službu objednali v lednu. Protože na smlouvě není konkrétní částka, kterou by měl zákazník platit, ale jen název služby a „sleva 6×536 Kč,“ těžko mohla manželka na první pohled vědět, že se nejedná o smlouvu podle námi zadané objednávky.
Karneval poprvé vyžádal platbu až nyní – počátkem března – tudíž jsme na fakt, že nám byla poskytnuta zcela jiná sleva – kterou jsme nechtěli, ani neobjednali – přišli až nyní, kdy je po nás požadována částka o cca. 50% vyšší, než měla být.
Celkově vzato nyní mohu jen s nostalgií vzpomínat na služby společnosti UPC, skrze kterou jsem měl Internet několik let a po celou dobu bez sebemenšího problému. Všechny přeplatky i nedoplatky proběhly v pohodě, peníze za modem vrátili atd. atd.. Utěšovat se mohu pouze tím, že 13. února se UPC stalo 99%ním vlastníkem Karnevalu a že snad bude mít tak schopný management, že v Plzeňském Karnevalu udělá pořádek.
Článek pokračuje článkem Karneval uznává chybu
0 komentářů