Uplynul rok od doby, kdy jsme s mou snoubenkou vymýšleli název pro náš společný projekt. Shodou náhod jsme tehdy zvolili doménu ZaRohem.cz. Projekt jsme rozjeli na SuperHostingu (kde jsme mimochodem velice spokojení 🙂 ), registrátorem domény se pak stala společnost GENERAL REGISTRY s.r.o..
Po roce přišla, jak už je zvykem, výzva k zaplacení poplatku za prodloužení doménového jména. Samozřejmě jsem hezky v termínu zaplatil, jenže co čert nechtěl – udělal jsem chybu a odeslal jinou částku, než po mně bylo požadováno.
Hostuji ještě u několika dalších společností a nutno říci, že zejména u jedné nejmenované se už nejednou stalo, že se moje korektně a bezchybně uhrazená platba jaksi “nespárovala” v účetnictví s mým webem a byl jsem považován za neplatiče. Stejně tak jsem zvyklý na to, že zaplatím a ani nedostanu nějaké potvrzení o přijetí.
O to více mě překvapilo, když jsem jen několik desítek minut po zaplacení dostal e-mail, podepsaný panem Bc. Radkem Krejčou z General Registry, kde mě informuje o přijetí platby. Velice slušně pak upozorňuje na to, že jsem udělal chybu – tedy konkrétně že jsem přehodil číslice v poukazované sumě. Na tom e-mailu se mi líbil především tón, kterým byl napsán: i když jsem udělal chybu, měl jsem pocit, že je se mnou jednáno jako s Panem Zákazníkem, což dle mých zkušeností není moc časté. Nebyla to žádná předpřipravená neosobní šablona a nechybělo ani slůvko “prosím” (ačkoli teoreticky o nic prosit nemuseli, neb platba za doménu je mou povinností).
Takže tímto bych chtěl veřejně pochválit výše zmíněnou společnost a pana Krejču, za příkladný způsob jednání se zákazníkem. Kéž by takových firem bylo (nejen) na našem Internetu víc!
PS: po zaplacení nedoplatku jsem si druhý den ověřil stav zaplacení domény – vše proběhlo bez chybičky a ZaRohem.cz je na další rok naše 🙂
0 komentářů