Včera jsem vám ve svém spotu Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Jak jsem si nedobil kredit popisoval patálie s dobíjením Oskarty skrze GSM banking.

V 8:27 jsem volal na zákaznickou linku, kde mi operátorka sdělila, že celou záležitost předá kompetentnímu oddělení, které se nejpozději do 48 hodin vyjádří. Slíbila, že jakmile dostane nějaké informace, zavolá.

Bylo 13:10, když mi zazvonil mobil a na displeji svítilo mně neznámé číslo. Ano, byla to ona operátorka. Uplynuly tedy 4 hodiny a 43 minut, takže desetina maximálního garantovaného času. To považuji za celkem solidní.

Nejprve jsem dotázán, zda vím, jaký mám typ karty – jestli embosovanou, nebo elektronickou. Odpověděl jsem, že VISA Electron (tedy elektronickou), na což mi slečna/paní na druhé straně sdělila, že elektronické karty nemají CVV kód a tudíž tento kód nemám do své bankovní SIM aplikace zadávat. Trošku jsem zaprotestoval s tím, že jsem tam CVV měl ještě před dvěma týdny zadané a vše fungovalo na 100%. Operátorka reagovala slovy, že se možná něco změnilo a zmínila, že nejsem jediný, kdo se na zákaznickou linku s tímto problémem obrátil (a to si ještě ráno vzpomínala jen na jeden případ 🙂 ).

Přislíbil jsem, že tedy vyzkouším zadat do GSM bankovnictví kartu znovu – bez CVV kódu. Abych si zajistil, že v případě problému nebudu muset dalšímu operátorovi zdlouhavě popisovat celou anabázi, požádal jsem operátorku, zda je možné, abych při dalším volání mohl žádat přepojení přímo k ní. Toto údajně není možné, ale slečna/paní mi sama nabídla, že mi za čtvrt hodiny, až vyzkouším jí doporučený postup, sama zavolá, aby zjistila, jak to dopadlo. Toto hodnotím jako velmi vstřícný krok k zákazníkovi.

Po ukončení hovoru jsem tedy smazal starou kartu z GSM bankovnictví a zadal ji znovu. Aplikace kupodivu nic nenamítala a kartu zapsala s prázdným CVV. Následně jsem mobil restartoval (vypnout/zapnout 🙂 ) a pokusil se dobít kredit. Chvilka napětí… …a ejhle! Najednou to funguje! 🙂

Takže kde se stala chyba? U eBanky to, jak jsem ostatně předpokládal, nebylo. Na mé straně také ne. U Oskara patrně někde cosi změnili a v konečném výsledku se to projevilo právě odmítáním elektronických platebních karet, u nichž zákazník zadal do bankovní aplikace CVV kód.

Zajímavost: teď jsem na webu Oskara našel dokument, týkající se SIM Plus karty, kde se doslova píše: „Vložte CVV kód (Ochranný kód platebních karet. Poslední tři číslice na podpisovém proužku na zadní straně karty. Karty Maestro, VISA Electron a American Express ho nepoužívají, u nich stačí potvrdit OK).“ Je to o to zajímavější, že ještě před dvěma týdny jsem GSM banking v pohodě používal i se zadaným CVV.

Operátorka mi opravdu za chvíli zavolala, takže jsem jí mohl sdělit radostnou zprávu. Ještě jsem se zeptal, zda je možné ji někde nějak pochválit, za její příkladný přístup k řešení mého problému. Prý to patrně možné není…. Škoda. Myslím, že by si zasloužila, aby její vedoucí věděli, že jsem coby zákazník s jejím jednáním spokojen. PS: nemáte někdo tip, kam bych měl napsat případnou pochvalu na infolinku Oskara?

Jen jsem zvědav na jednu věc: zda mi Oskar naúčtujte poplatek 30 Kč za volání na infolinku. Tato sazba je stanovena pro zákazníky, kteří mají aktivní službu „Po svém,“ nicméně Oskar při jejím zavádění tvrdil, že tuto částku nebude účtovat v případě, že zákazník bude požadovat něco, co si nemůže udělat sám (pozor, ta věta pokračuje dál! :)) ) přes internetovou/hlasovou/SIM+ samoobsluhu. Můj názor je ten, že v tomto konkrétním případě bych volání platit neměl. Uvidíme, co na to Oskar – fakturu čekám koncem týdne.

Kategorie: Aktuálně

0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *