Našel jsem další tři reklamy, nad kterými mi zůstal rozum stát, kde něco nesedí, nebo kde se dějí přinejmenším podivné věci…. Na řadě jsou Česká pojišťovna, Albert a Wüstenrot.
Česká pojišťovna
Reklamu “Postaráme se o vás” na pojištění motorových vozidel jste v televizi asi zaznamenali. Hned na jejím počátku ale vidím pořádnou botu. Šot začíná tím, že se řidič snaží nastartovat zjevně poškozené auto.
Pomiňme fakt, že v okolí není vidět nic (sloup, jiné vozidlo, …), do čeho by zmíněné vozidlo mělo narazit. Startovat ale auto s evidentně poškozeným předkem (a tím pádem i pravděpodobně rozbitým chladičem) mi ale přijde jako naprostý nerozum. Automobil má navíc utrženou registrační značku, která visí na jednom šroubu a hned po rozjezdu by tak skončila na silnici.
Opravdu nevím, jak a kam se řidič snažil s takto havarovaným vozidlem dojet….
Albert – Bertík
Takřka idylická reklama – malý chlapec, podle všeho z dětského domova, píše na list papíru “Nezapomeňte na nás….” Pak z tohoto ústavu uteče, což je sice obvyklé (tedy alespoň podle médií zdrhají děti z děcáku poměrně často), aby svůj vzkaz vylepil na výlohu obchodního domu Albert. Otázka je, zda jde o legální výlep reklamního letáku na povolené místo.
Podle tmy v ulicích a toho, že je obchoďák zavřený, lze soudit, že celý děj probíhá pozdě v noci (zavírací doba Albertů je v cca. 20:00). To také není úplně v pořádku, když malé, asi šestileté dítě běhá potmě ulicemi města.
Neméně podezřelý je i prodavač v uniformě, který se záhy zjeví před prodejnou – co tam takhle v noci dělá? Navíc místo aby děcku nařezal za to, že oblepuje prodejnu a předal ho policii, nebo děcáku, zvrhle (nechci říkat dokonce debilně, nebo úchylně) se na něj usmívá.
Wüstenrot – PET láhve
“Do tak maličkých lahví se vejdou i ta největší přání,” říká se v reklamě Wüstenrot. Následně tato PET láhev skončí v řece. Zelení jistě blednou při pohledu na ekologickou katastrofu, kdy v řece plave zhruba deset PETek na metr čtvereční…. Vidět tohle ministr Bursík, stal by se jeho již tak zdecimovaný výraz ještě zdecimovanějším….
0 komentářů