Pamatuji si, jak reklamní agenti ve filmu Český sen navrhovali pro fiktivní supermarket reklamní slogan „Nejezděte!“ Při pokusu s fokus grupou pak jedna z účastnic komentovala tento panel slovy „A just bych jela!“ Účelem bylo přilákat lidi touto netradiční formou a jak se ukázalo, na několik tisíc z nich podobné reklamy zabraly a osudný den skutečně přijeli.
Podobný způsob chce asi v praxi otestovat OC Chodov. Nad ulicí Opatovská na pražském Jižním městě se totiž již několik týdnů skví následující billboard.
Pokud jste místní (nebo pokud tuto lokalitu znáte), pokuste zapřemýšlet nad tím, proč tento poutač má podobné vyznění, jako výše zmíněný z Českého snu.
Dobře, už vás nebudu trápit a povím vám to. Pokud přijíždíte k onomu panelu po Opatovské ze směru, pro který je určen, dočtete se, že máte pokračovat po dálnici D1 směrem na Brno. Dojedete tedy na konec Opatovské, odbočíte podle směrovek nejprve doleva na Chilskou a následně opět doleva, čímž se dostanete na D1 – směr Brno. Přesně podle pokynů. A nyní můžete pokračovat – podle své bystrosti buď do Průhonic, nebo v horším případě až do Vyškova, kde D1 končí. Tam už si nejspíše i ti méně chápaví všimnou, že je cosi špatně. Prostě OC Chodov posílá lidi do… …minimálně do Průhonic :).
Samozřejmě správně by na té ceduli mělo být D1 – směr centrum (případně směr Praha bych ještě uznal). Pak by se správně jelo z Opatovské pořád rovně za nosem a OC Chodov by zákazník neměl problém najít. Pěkný šotek, co? A to už tam visí docela dlouho… 🙂
0 komentářů