Záruční list a Reklamační řád
pro Výrobek: DCERA, model: DOKONALÁ v1.0
Dodavatel: Konsorcium „Máma, s.r.o.“ (dále jen „Dodavatel“)
Odběratel: Zeť, koncový uživatel (dále jen „Uživatel“)
Datum předání do užívání (den svatby): _________________________
Článek I. – Záruční lhůta (záruční list na manželku)
- Záruční lhůta je poskytována po dobu trvání manželství, avšak její platnost může být okamžitě a bez náhrady ukončena v případě porušení podmínek uvedených v Článku III.
- Záruka se nevztahuje na období prvních 24 hodin po jakékoliv hádce. V tomto čase probíhá automatická diagnostika a restart systému. Jakékoliv zásahy ze strany Uživatele jsou přísně zakázány.
Článek II. – Rozsah záruky
Dodavatel garantuje, že Výrobek byl předán ve stoprocentním stavu a plně funkční v následujících oblastech:
- Schopnost milovat, pečovat a vytvářet teplo domova.
- Základní tovární nastavení pro přípravu minimálně tří teplých jídel (včetně svíčkové dle normy Dodavatele).
- Schopnost detekovat nepořádek na vzdálenost 50 metrů.
- Integrovaný modul „Šestý smysl“, který je plně autonomní a jeho rozhodnutí jsou konečná.
Článek III. – Na co se záruka nevztahuje (Výluky ze záruky)
Záruka se zásadně nevztahuje na:
- Změny nálad: Jedná se o pravidelné aktualizace firmwaru, které jsou často spuštěny externími vlivy (např. pohled na neumyté nádobí, ponožky na zemi, sport v televizi, existence tchýně Uživatele). Nejedná se o chybu, ale o vlastnost.
- Kulinářské odchylky: Jakékoliv odchylky od chuti svíčkové či guláše oproti standardu Dodavatele jsou považovány za chybu na straně Uživatele (špatné suroviny, nevhodná atmosféra při vaření).
- Finanční management: Nadměrná spotřeba doplňkového materiálu (boty, kabelky, dekorace) je považována za nutnou investici do údržby a dobré nálady Výrobku.
- „Ženská logika“: Jedná se o pokročilý, patentovaný operační systém, který není kompatibilní se zjednodušeným systémem Uživatele. Nelze reklamovat.
- Změny designu: Jakékoliv změny v designu a objemu po pravidelných aktualizacích (známých jako „Vánoce“, „Velikonoce“ a „dovolená u moře“) jsou přirozeným vývojem.
- Škody způsobené třetí stranou: Zejména škody způsobené kamarádkami, kadeřnicí nebo radami z internetových diskuzí.
Článek IV. – Postup při reklamaci
- Reklamace se podává výhradně ústně, a to přímo u Dodavatele během tzv. „nedělního oběda“.
- Uživatel je povinen přednést stížnost až po konzumaci polévky a hlavního chodu, ideálně před moučníkem.
- K reklamaci je nutno doložit důkazní materiál: minimálně kytici pro Dodavatele a bonboniéru pro reklamovaný Výrobek.
- Dodavatel si vyhrazuje právo reklamaci okamžitě zamítnout s odůvodněním: „Za mých časů to taky nebylo jednoduché a nestěžovala jsem si.“ nebo „Ona to s tebou taky nemá lehké.“
Článek V. – Způsoby vyřízení reklamace (záruční list na manželku)
V případě (vysoce nepravděpodobném) uznání reklamace existují následující řešení:
- Oprava svépomocí (doporučený postup): Uživatel se omluví, donese další květiny, uzná svou chybu a slíbí, že už bude hodný.
- Technická podpora: Dodavatel poskytne telefonickou konzultaci (max. 3 hodiny), ve které vysvětlí Uživateli, kde dělá chybu.
- Výměna za jiný model: Vyloučeno. Jedná se o nenahraditelný a ručně vyráběný originál.
- Vrácení peněz (věna): Věno je nevratné a bylo již plně investováno do provozních nákladů v prvních 18 letech života Výrobku.
Závěrečné ustanovení:
Tento záruční list se řídí nejvyšším právním předpisem, kterým je „selský rozum a mateřská láska Dodavatele“. Jakýkoliv pokus o obcházení těchto podmínek bude mít za následek zhoršení vztahů s Dodavatelem na dobu neurčitou.
V ___________________ dne ___________________
Podpis Dodavatele (nevyžaduje se, platí automaticky)
0 komentářů