Přestal se vám synchronizovat kalendář, kontakty, nebo se vám automaticky nestahují e-mailové zprávy z GMailu? Máme pro vás řešení!

Nejprve prověřte, zda je váš telefon připojen k Internetu a jestli je spojení funkční. Test je jednoduchý: otevřete prohlížeč, zadejte adresu nějaké www stránky (nejlépe takové, kterou jste z telefonu ještě nenavštívili, aby se nenatahovala z cache) a počkejte, zda se zobrazí. Pokud ne, problém je v připojení – tj. buď vypněte a zapněte mobilní data a nebo Wi-Fi. Nepomůže-li to, telefon restartujte.

Jestliže je spojení funkční a synchronizace neprobíhá, postupujte následovně:

  1. Stiskněte na úvodní obrazovce tlačítko [Menu] a z nabídky vyberte Nastavení.
    Stiskněte na úvodní obrazovce tlačítko [Menu] a z nabídky vyberte Nastavení.
    Stiskněte na úvodní obrazovce tlačítko [Menu] a z nabídky vyberte Nastavení.
  2. Přejděte do sekce Účty a synchronizace.
    Přejděte do sekce Účty a synchronizace.
    Přejděte do sekce Účty a synchronizace.
  3. Zkontrolujte, zda jsou aktivní zatržítka Data na pozadí a Automatická synchronizace.
    Zkontrolujte, zda jsou aktivní zatržítka Data na pozadí a Automatická synchronizace.
    Zkontrolujte, zda jsou aktivní zatržítka Data na pozadí a Automatická synchronizace.
  4. Pokud je vše v pořádku, tapněte v sekci Spravovat účty na váš účet.
    Tapněte v sekci Spravovat účty na váš účet.
    Tapněte v sekci Spravovat účty na váš účet.
  5. Zkontrolujte zatržítka všech služeb, jež mají být synchronizované.
    Zkontrolujte zatržítka všech služeb, jež mají být synchronizované.
    Zkontrolujte zatržítka všech služeb, jež mají být synchronizované.
  6. Službu, která nebyla dlouho synchronizována nebo hlásí chybu můžete zkusit “oživit” odstraněním a opětovným zatržením zatržítka.
  7. Pokud ani toto nepomůže, zkuste odebrat účet a znovu ho přidat.

0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *