Levý horní roh Logo horní pravý roh
Horní levý roh
Reklama
Reklama Vyhledávání
Nejnovější články
Takto bude vypadat telefon Google Pixel! Unikl první obrázek.
Doučování matematiky Hradec Králové
Týdnoviny aneb Stát jako firma fungující z dotací
Rubriky
Aktuálně
Android
Android - tipy a triky
Čína - cestopis
Filmové recenze
Hodnocení restaurací
Komentáře
Maturitní otázky
Na čem právě dělám
Počítače
Recepty
Reklamy
Svatba
Tipy na výlet
Týdnoviny
Ukrajina
Z Internetu
Nové komentáře
Reklama
ZaRohem.cz > Aktuálně > Cesta se Student agency? Adrenalinový zážitek s příchuti vulgarit!

Cesta se Student agency? Adrenalinový zážitek s příchuti vulgarit!

29.9.2008 | LAlf
Cestuji velice často - převážně vlakem, případně autobusy společnosti Student Agency. V minulosti jsem několikrát cestovala i autobusy konkurenčních společností - do Anglie, Španělska, ... Na cestách jsem pochopitelně byla svědkem mnoha nepříjemných situací a řešení technických problémů autobusů. Sama jsem pracovala v Eurolines, takže vím, jak je někdy práce řidičů náročná a stresující. Občas u nich proto dojde i na nevybíravý slovník, který lze do jisté míry omluvit. Na druhou stranu jsem přesvědčená o tom, že to řidiče neopravňuje k tomu, aby zákazníkům vysloveně znepříjemňoval cestu svými "agresivními" projevy vůči ostatním řidičům a už vůbec ne směrem k zákazníkům.

Dne 13.9. jsem bohužel byla na lince - spoj Karlovy Vary - Praha svědkem naprosto neuvěřitelného jednání řidiče autobusu SA. Již při výjezdu z Karlových Varu nebylo těžké odhadnout, že způsob jízdy bude pouze pro otrlé cestovatele. Na druhou stranu však oceňuji řidičovu snahu připravit cestujícím adrenalinovou jízdu jen za 140,- Kč, když jinde se za adrenalinové zážitky platí v rámci tisíců... :-))) Pan řidič jel převážnou část cesty 100km/h - 120 km/h a komentoval řidiče před sebou opravdu vulgárními výrazy a gesty. Mám-li na tom najít něco pozitivního, nevěděla jsem kolik vulgárních výrazů lze najít v našem jazyce, takže jsem se vlastně i něčemu přiučila (zkušenost, kterou Vám nikdo nevezme) :-). Předjíždění na dvojité plné čáře, nedobrždění na červenou na semaforu, atd. nebylo výjimkou. Mezitím jsem využila služeb - WC v autobuse - kde však nefungovalo světlo. Dobře, řekla jsem si, na každé lince se může stát něco podobného a není důvod to komentovat i přesto, že bylo opravdu zajímavé jít na toaletu potmě... Další zákazník, který šel na WC však tento názor nesdílel a šel slušně sdělit stewardovi, že na WC nefunguje osvětlení. Poté co steward zjistil, že světlo opravdu nefunguje a není k dispozici náhradní žárovka, požádal zákazník řidiče, zda by bylo možné, aby někde zastavil. To samozřejmě nebylo možné ihned, neboť jsme v té chvíli jeli po dálnici. Záchodový incident nastartoval ještě větší agresivitu u řidiče. Dosti hlasitě pak komentoval zákazníka slovy, že by si snad na tom záchodě mohl posvítit mobilem, atd.. Když komentáře pokračovaly, zákazník jej upozornil, že ho slyší a že považuje jeho chování za nevhodné. Řidič to komentoval slovy, že si ten pán jako myslí, že když si zaplatil 140,- Kč, může si tam na něj otvírat držku.... Asi nemá smysl rozepisovat celou konverzaci.

Celý tento text jsem napsala a poslala i do společnosti Student Agency, abych vyjádřila, že takto si opravdu zákaznický servis a příjemnou cestu nepředstavuji. Dokonce jsem se dočkala následující odpovědi:

Dobrý den,

děkujeme za zájem o naše služby. Pan Jančura, ředitel společnosti, mě pověřil odpovědí na Váš email. Je mi velice líto, že došlo k situaci, kterou popisujete ve Vašem emailu a také, že cesta neproběhla k Vaší plné spokojenosti. Velice se Vám omlouvám, za chování řidiče, jehož přístup byl, jak vyplývá z Vašeho emailu a také jak jsme zjistili při prověřování celé věci, dosti neprofesionální. Samozřejmě máme vždy zásadní zájem na tom, aby chování posádky našeho autobusu bylo co nejvíce vstřícné a zdvořile.

Vaší reakci na tohoto řidiče jsem již předala nadřízenému našich řidičů, aby tuto věc s naším zaměstnancem prokonzultoval a abychom do budoucna něčemu podobnému předešli. Velmi nás tato situace mrzí. Řidic se choval nevhodné a v tomto případě ne tak, jak má.

Přijměte proto prosím naší upřímnou omluvu.

Také doufám, že pokud byste se s námi rozhodla v budoucnu znovu cestovat, vše proběhne k naší i k Váši plně spokojenosti. Uděláme v tomto směru maximum.

S přáním krásného dne

Simona Ostrá
zákaznické centrum autobusové dopravy


 
Dočetli jste až sem a chcete pokračovat?
Diskuze ke článku Tisk článku 

© LAlf - všechna práva vyhrazena autorovi tohoto článku. Jakékoli další šíření tohoto článku je porušením zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským. Bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce článku či jeho části.

Diskuze ke článku
Karel K. To: Milan
Milan Záruba Prachatice Vodňany
Karel K. To: Jeanecek
Jeanecek No a pointa?
 

Oblíbenci
D-FENS
Arthur Dent
Zrcadlo
Test Osobnosti
Hansuv.net
Zumba.ZaRohem.cz
Restaurace Třebovická role
ZaRohem.cz
Úvodní stránka
RSS články
RSS diskuze
Redakce
E-mail
Ochrana osobních údajů
Výročí dne
Je 11.12.2017
Dnes má svátek Dana
původ jména je hebrejský a znamená: soudkyně
Nové komantáře
Italská svatba – zvyky, tradice a přípravy
Lenka 7.11.2017 15:35
Mně vždycky lákala svatba v Itálii třeba Benátky t...
Android tipy: Jak nastavit/změnit výchozí klávesni
Ewa 2.11.2017 17:16
Asi nedopatrenim jsem si zmenila klavesnici s diak...
Jak na pokročilé číslování stránek v MS Word?
Bětka 2.9.2017 19:21
Díky moc, je to parádní návod! Ani to nebolelo :)...
Svatba v Řecku, tak trochu jiná záležitost
Kamča 10.4.2017 14:43
řecko je krásná destinace na svatby. :-) my jsme t...
Sodastream - zkušenosti, postřehy. Koupit či nekou
Martin 24.3.2017 17:19
V souvislosti s kauzou v USA, kde stahují z prodej...
TOPlist