Levý horní roh Logo horní pravý roh
Horní levý roh
Reklama
Reklama Vyhledávání
Nejnovější články
Takto bude vypadat telefon Google Pixel! Unikl první obrázek.
Doučování matematiky Hradec Králové
Týdnoviny aneb Stát jako firma fungující z dotací
Rubriky
Aktuálně
Android
Android - tipy a triky
Čína - cestopis
Filmové recenze
Hodnocení restaurací
Komentáře
Maturitní otázky
Na čem právě dělám
Počítače
Recepty
Reklamy
Svatba
Tipy na výlet
Týdnoviny
Ukrajina
Z Internetu
Nové komentáře
Reklama
ZaRohem.cz > Aktuálně > Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Kde byla chyba?

Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Kde byla chyba?

13.10.2005 | Karel Kilián
Včera jsem vám ve svém spotu Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Jak jsem si nedobil kredit popisoval patálie s dobíjením Oskarty skrze GSM banking.

V 8:27 jsem volal na zákaznickou linku, kde mi operátorka sdělila, že celou záležitost předá kompetentnímu oddělení, které se nejpozději do 48 hodin vyjádří. Slíbila, že jakmile dostane nějaké informace, zavolá.

Bylo 13:10, když mi zazvonil mobil a na displeji svítilo mně neznámé číslo. Ano, byla to ona operátorka. Uplynuly tedy 4 hodiny a 43 minut, takže desetina maximálního garantovaného času. To považuji za celkem solidní.

Nejprve jsem dotázán, zda vím, jaký mám typ karty - jestli embosovanou, nebo elektronickou. Odpověděl jsem, že VISA Electron (tedy elektronickou), na což mi slečna/paní na druhé straně sdělila, že elektronické karty nemají CVV kód a tudíž tento kód nemám do své bankovní SIM aplikace zadávat. Trošku jsem zaprotestoval s tím, že jsem tam CVV měl ještě před dvěma týdny zadané a vše fungovalo na 100%. Operátorka reagovala slovy, že se možná něco změnilo a zmínila, že nejsem jediný, kdo se na zákaznickou linku s tímto problémem obrátil (a to si ještě ráno vzpomínala jen na jeden případ :) ).

Přislíbil jsem, že tedy vyzkouším zadat do GSM bankovnictví kartu znovu - bez CVV kódu. Abych si zajistil, že v případě problému nebudu muset dalšímu operátorovi zdlouhavě popisovat celou anabázi, požádal jsem operátorku, zda je možné, abych při dalším volání mohl žádat přepojení přímo k ní. Toto údajně není možné, ale slečna/paní mi sama nabídla, že mi za čtvrt hodiny, až vyzkouším jí doporučený postup, sama zavolá, aby zjistila, jak to dopadlo. Toto hodnotím jako velmi vstřícný krok k zákazníkovi.

Po ukončení hovoru jsem tedy smazal starou kartu z GSM bankovnictví a zadal ji znovu. Aplikace kupodivu nic nenamítala a kartu zapsala s prázdným CVV. Následně jsem mobil restartoval (vypnout/zapnout :) ) a pokusil se dobít kredit. Chvilka napětí... ...a ejhle! Najednou to funguje! :)

Takže kde se stala chyba? U eBanky to, jak jsem ostatně předpokládal, nebylo. Na mé straně také ne. U Oskara patrně někde cosi změnili a v konečném výsledku se to projevilo právě odmítáním elektronických platebních karet, u nichž zákazník zadal do bankovní aplikace CVV kód.

Zajímavost: teď jsem na webu Oskara našel dokument, týkající se SIM Plus karty, kde se doslova píše: "Vložte CVV kód (Ochranný kód platebních karet. Poslední tři číslice na podpisovém proužku na zadní straně karty. Karty Maestro, VISA Electron a American Express ho nepoužívají, u nich stačí potvrdit OK)." Je to o to zajímavější, že ještě před dvěma týdny jsem GSM banking v pohodě používal i se zadaným CVV.

Operátorka mi opravdu za chvíli zavolala, takže jsem jí mohl sdělit radostnou zprávu. Ještě jsem se zeptal, zda je možné ji někde nějak pochválit, za její příkladný přístup k řešení mého problému. Prý to patrně možné není.... Škoda. Myslím, že by si zasloužila, aby její vedoucí věděli, že jsem coby zákazník s jejím jednáním spokojen. PS: nemáte někdo tip, kam bych měl napsat případnou pochvalu na infolinku Oskara?

Jen jsem zvědav na jednu věc: zda mi Oskar naúčtujte poplatek 30 Kč za volání na infolinku. Tato sazba je stanovena pro zákazníky, kteří mají aktivní službu "Po svém," nicméně Oskar při jejím zavádění tvrdil, že tuto částku nebude účtovat v případě, že zákazník bude požadovat něco, co si nemůže udělat sám (pozor, ta věta pokračuje dál! :)) ) přes internetovou/hlasovou/SIM+ samoobsluhu. Můj názor je ten, že v tomto konkrétním případě bych volání platit neměl. Uvidíme, co na to Oskar - fakturu čekám koncem týdne.


 
Karel Kilián, autor tohoto článku, volí Svobodné!
Svobodni.cz

Dočetli jste až sem a chcete pokračovat?
Diskuze ke článku Tisk článku 

© Karel Kilián - všechna práva vyhrazena autorovi tohoto článku. Jakékoli další šíření tohoto článku je porušením zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským. Bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce článku či jeho části.

Diskuze ke článku
Karel K. to: pepek
pepek Oskar nebo Vodafone?
 

Oblíbenci
D-FENS
Arthur Dent
Zrcadlo
Test Osobnosti
Hansuv.net
Restaurace Třebovická role
Vinárna Na roli
ZaRohem.cz
Úvodní stránka
RSS články
RSS diskuze
Redakce
E-mail
Ochrana osobních údajů
Výročí dne
Je 13.12.2017
Dnes má svátek Lucie
původ jména je latinský a znamená: světlá, zářící
Nové komantáře
Italská svatba – zvyky, tradice a přípravy
Lenka 7.11.2017 15:35
Mně vždycky lákala svatba v Itálii třeba Benátky t...
Android tipy: Jak nastavit/změnit výchozí klávesni
Ewa 2.11.2017 17:16
Asi nedopatrenim jsem si zmenila klavesnici s diak...
Jak na pokročilé číslování stránek v MS Word?
Bětka 2.9.2017 19:21
Díky moc, je to parádní návod! Ani to nebolelo :)...
Svatba v Řecku, tak trochu jiná záležitost
Kamča 10.4.2017 14:43
řecko je krásná destinace na svatby. :-) my jsme t...
Sodastream - zkušenosti, postřehy. Koupit či nekou
Martin 24.3.2017 17:19
V souvislosti s kauzou v USA, kde stahují z prodej...
TOPlist