Co znamená, když ve středu řeknu nebo napíšu zítra? Logicky by to mělo být „ve čtvrtek“. Ne tak u CZC.cz. Vše pravděpodobně pochopíte z následujícího e-mailu, který jsem dnes odeslal na pranistiznosti@czc.cz.

Dobrý den,

objednal jsem u Vás včera v 10:58 paměťovou kartu Transcend Micro SDHC 32GB Class 10 objednací kód: 111238, objednávka číslo 4113198016.

Když jsem si v e-shopu rozklikl položku „kdy zboží dostanu?“, dozvěděl jsem se, že na pobočku do Ostravy dorazí (a já ji dostanu) zítra.

E-mailem a SMSkou mi pak přišlo potvrzení objednávky s tím, že až bude zboží připraveno k odběru, budu informován. Žádná informace až do tohoto okamžiku (16:51) nepřišla.

„Zítra“ už z pohledu ostravské pobočky pomalu končí, čili se chci zeptat: proč deklarujete v e-shopu nějaký termín dodání, a pak jej bez jakéhokoli upozornění/omluvy nedodržíte?

Evokuje to u mne podezření, zda se nejedná o nekalou obchodní praktiku, protože součástí mého rozhodnutí objednat právě u CZC byl i příslib, že svou kartu budu mít již dnes.

Karel Kilián

Categories: Komentáře

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *