Tedy povím vám, milé čtenářky a čtenáři, že ten včerejší – tedy pátý – den diety nebyl vůbec, ale vůbec jednoduchý. Přeci jen pouze desetidekové porce jsou hodně malé a i když v součtu za celý den sníte přes půl kila potravin, určitě nebudete mít pocit sytosti. V mém odhodlání vytrvat mě drží především celkem pěkné výsledky této diety a vize, že v už neděli budou porce dvojnásobné :). Jak jsem říkal v minulých dílech: tato dieta naučí člověka poměrně dost věcí, týkajících se zdravého stravování. Zrovna ze včerejška mám skvělou ukázku jedné z nich – konkrétně vychutnávání si přijímané potravy. V 19:00 (tedy jako poslední) bylo na řadě deset deka tvrdého sýra, což je průměrně pět až šest plátků. Nařezal jsem tedy všechny plátky podélně na čtvrtiny a pojídal každou zvlášť. Z deseti deka jsem tak měl 24 soust a opravdu jsem u každého poctivě vnímal vůni a chuť :)).


Každopádně šestý ani sedmý den nepatří mezi mé oblíbené – poslední jídlo totiž přichází na řadu už v 16:00. V sedm večer se pije pouze sklenice mléka, takže skoro určitě budu usínat s pocitem hladu :(. Nuže, pojďme se tedy podívat, jak vypadá rozpis diety na šestý den!


Jak vypadá jídelníček šestý den diety?



  • 7:00 10 dkg šunky
  • 10:00 10 dkg ovoce (budu mít – opět velmi netradičně – jahody 🙂 )
  • 13:00 15 dkg tvarohu (opět klasicky vyměním za podstatně chutnější 18 dkg cottage)
  • 16:00 15 dkg libového masa (doporučeno je kuřecí, které je možné jemně osmažit – nejlépe bez oleje – a dochutit kořením)
  • 19:00 0,25 l mléka (aneb zvykejte si – zítra bude to samé)


Co bude dál?


Už dnes vám prozradím, že i sedmý den bude, co se týká složení i hmotnosti přijaté stravy, hodně podobný. Naopak osmý den bude strava výrazně sytější a bude se v ní střídat ovoce a zelenina. Tímto dnem pak budu končit, nicméně je samozřejmě možné celý osmidenní cyklus ještě jednou zopakovat (vícekrát za sebou to ale doporučené není!!). Už jsem tu také zmiňoval, že jsem na počátku tohoto roku držel právě 16-denní variantu a povedlo se mi shodit vynikajících 14 kilogramů. Pokud neradi měníte svá rozhodnutí (jako já 🙂 ), doporučuji určit si délku diety předtím, než ji začnete držet.


V sobotu a v neděli během dopoledne čekejte sedmý a osmý díl této série článků. V pondělí pak přijde hned po ránu velký souhrn, ve kterém zrekapituluji celý průběh diety a dozvíte se, s jakým výsledkem jsem nakonec skončil. Pokud nezapomenu, zařadím do článku i alternativu, která se s mírnými obměnami podobá této.


Aktuální stav


I dnešní pohled na váhu mi udělal radost a ukázal mi, že tato dieta má smysl a prokazatelně funguje. Vážil jsem totiž 90,3 kg, což je proti včerejšku další půlkilo dole. Od začátku diety (tj. od minulé neděle) jsem tedy o 4,1 kg hubenější. Uvidíme, zda se mi do konce týdne povede prolomit „magickou hranici“ 90 kg. Aktuální BMI je 25,82, takže do oficiální „normální váhy“ mi zbývá už jen 0,82 bodu 🙂


Další díly diety

Categories: Recepty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *