První dny této diety skutečně nejsou jednoduché. Zrovna včera jsem zaznamenal, že podstatně více, než kdykoli předtím, vnímám jakékoli jídlo. Stačí například záběr na bramborový salát (který běžně moc nemusím) v televizi, nebo se ve filmu někdo zakousne do hot-dogu a mně se hned vybaví chuť a vůně dotyčného krmiva. Své oblíbené mňamky, jako jsou langoše, sekaná, puri placky a další, si raději snažím nepředstavovat, protože bych naslintal do klávesnice :-D.


Z dosavadního průběhu diety jste viděli, že po prvním dni klesne váha poměrně rapidně (v mém případě skoro o 3 kg). Podobná je i má zkušenost z počátku roku, kdy jsem držel tutéž dietu v šestnáctidenní variantě: nejprve přišel prudký skok dolů, následně se stav víceméně vyrovnal, aby po nějakých 3-4 dnech začala váha mírně klesat. Jak jsem již několikrát zmiňoval: povedlo se mi tehdy shodit 14 kg během 16 dnů. Samozřejmě nemohu každému slíbit, že zhubne podobným tempem – to závisí na mnoha faktorech, ponejvíce pak na tom, jak velkou máte nadváhu. Celkem logicky má větší šanci na shození 20 kg ten, kdo má 30 kg nadváhy, než někdo, kdo má navíc jen 5 kg.


Jak vypadá jídelníček čtvrtý den diety?



  • 7:00 15 dkg ovoce (tady se těším na jahody, ale 15 dkg je skutečně málo!)
  • 10:00 0,25 l mléka
  • 13:00 15 dkg tvarohu (ten si dám samozřejmě ochucený)
  • 16:00 10 dkg zeleniny (v mém případě to bude paprika)
  • 19:00 10 dkg salámu (zase to vyhraje vysočina i když lepší by samozřejmě byl měkký salám 🙂 )


Aktuální stav


Po třech uplynulých dnech diety mi váha ráno ukázala 91,4 kg, tedy o 40 dkg méně, než včera a celkem již o 3 kg méně. Můj index BMI je tedy aktuálně 26,14.


Další díly diety

Categories: Recepty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *