Tak ani druhý den diety, kdy se smí konečně jíst, nepatří mezi nejlehčí. Alespoň mně tedy ranní jogurt pěkne navnadil žaludek a už od 9 hodin se mi sbíhaly sliny na cottage, který měl přijít na řadu až v deset. Přeci jen po celém dni bez jídla není kelímek jogurtu dostatečnou satisfakcí a místo pocitu nasycení vyvolá spíše touhu po dalším jídle :). Jak jsem ale říkal v předchozím díle: výhodou této diety je to, že vás naučí jíst jednak pravidelně a druhak střídmě. Pokud jste zvyklí jíst velké porce, nebudou pro vás první dny procházkou růžovou zahradou, nicméně (zejména pokud budete držet dietu 2×8 dní) po skončení diety bude váš žaludek připraven přijímat menší porce a přitom neprotestovat hladem. Hlavní pak samozřejmě je, aby člověk dodržoval takto naučené zásady i nadále! Samozřejmě pokud poté přejdete na velké porce, nebo začnete-li jíst nepravidelně, či dokonce po večerech, váha se vám velice rychle vrátí.

Další věcí, kterou vás tato dieta naučí, je vychutnávat si jídlo. U sebe jsem dříve často zaznamenal, že jsem potravu zhltnul, aniž bych nějak zásadně sledoval její chuťové vlastnosti. Garantuji vám, že když budete mít napříkladi pět plátků eidamu, nebo 10 deka salámu, jako dnes, tak si každý kousek opravdu vychutnáte, protože budete vědět, že to je na další tři hodiny všechno :). Já například zrovna včera pojídal 18 dkg cottage dlouhých šest minut – a jak mi chutnal! 🙂

Jak vypadá jídelníček třetí den diety?

  • 7:00 1 jogurt (je doporučený bílý, já ho zaměním za cottage 🙂 )
  • 10:00 15 dkg zeleniny (tentokrát to bude kedlubna, která je zdrojem minerálů a prakticky po ní nejde přibrat)
  • 13:00 10 dkg salámu (mělo by se jednat o tzv. „měkký salám,“ ale já se chystám, že si dám trošku větší mňamku, takže na mne bude čekat 10 dkg Vysočiny)
  • 16:00 0,25 l mléka (tady se nadá nic dělat, snad jedině znovu doporučím bio mléko, které chutná opravdu výrazně lépe, než trvanlivé)
  • 19:00 15 dkg libového masa (ideální je kuřecí prso, které můžete buď uvařit, nebo – samozřejmě pokud možno bez oleje – osmažit a lehce dochutit kořením. V žádném případě ale nepřipadá v úvahu příloha!!)

Aktuální stav

Po prvním dnu, kdy se smělo pít jen mléko (a který tedy výrazně pročistil střeva a tím i snížil hmotnost) a druhém dnu, kdy se dalo, byť omezeně a „hladově“ jíst, byla moje váha v 5:15 hod 91,8 kg a index BMI 26,25. Váha tedy povyskočila o 10 dkg, což je především dané tím, že první den klesla především díky tomu, že se pročistil – abych tak řekl – obsah střev. Váha samozřejmě závisí i na množství přijatých/vyloučených tekutin.

Další díly diety

Categories: Recepty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *