Mám za sebou první den diety, díky níž jsem na počátku tohoto roku shodil 14 kilo za 16 dní. Tentokrát se chystám držet dietu v poloviční délce a o každý den se s vámi podělím :).


Včerejšek byl ve znamení čištění a jak jsem říkal, byl to nejtěžší den v celém procesu – pilo se totiž jen a jen mléko. Pravda, ráno v 7 a 10 se mi z nedostatku jídla trošku točila hlava, ale po poledni už bylo všechno v pořádku. Přesto doporučuji, pokud se do této diety dáte, začít první den v sobotu (pokud plánujete 16-denní verzi), nebo v neděli, ať můžete odpočívat. Na druhou stranu vstávání o víkendu není nic extra, ale já jsem vždy vstal, vypil sklenici mléka a pokračoval ve snění.


Maličko jsem zaměnil odpolední sklenici mléka v 16:00 za sklenici piňa-colady :). Večer, kolem šesté, mě pak začala „honit mlsná.“ To jsem ostatně zaznamenal i při svém předchozím (úspěšném) pokusu o hubnutí. V takovém momentě je dobré si uvědomit, že vás sice nikdo nehlídá a nekontroluje, co jíte, ale pokud budete podvádět, podvedete jen sami sebe a výsledek na váze nebude tak dobrý, jak by mohl být. Mně právě toto uvědomnění dost pomáhalo. Každopádně na jogurt a cottage (viz níže) se už nyní těším :).


Během dne jsem pak popíjel kombuchu, čaj z rakytníku a večer jsem si udělal čaj z čerstvě natrhaných a usušených pampeliškových listů, do kterého jsem přidal brusinky.


Jak vypadá jídelníček na druhý den diety?




  •  7:00 1 jogurt (v mém případě bude ochucený, doporučený je samozřejmě bílý, nejlépe bio)


  • 10:00 15 dkg tvarohu (ten si vyměním za 18 dkg čerstvého sýra ve smetaně, tedy cottage)


  • 13:00 15 dkg libového masa (doporučeno je vařené hovězí, ale protože budu tou dobou v práci, beru si 15 dkg libové šunky)


  • 16:00 15 dkg zeleniny (tu budu mít v podobě zeleninového salátu, ve kterém bude sterilovaná kukuřice, kyselé okurky, mrkev, kuře, lžička majonézy, lžička hořcice a troška těstovin).


  • 19:00 2 vejce a čaj (nikde není řečeno, v jakém stavu ta vejce mají být, čili já si je osmažím – samozřejmě pokud možno bez oleje).



Aktuální stav


Po celodenním pití mléka mi váha v 5:15 ráno ukázala 91,7 kg a moje BMI je tedy 26,22. Proti předchozímu dnu je to celkem markantní úbytek (2,7 kg), ale je nutné si uvědomit, že nejde o ztrátu váhy, nýbrž z velké části jen o „vyčištění střev.“ Váha samozřejmě může kolísat také podle množství vypitých tekutin.


Další díly diety

Categories: Recepty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *