Možná maličko překvapivý, pro někoho třebas až bulvární nadpis a šokující :)). Každopádně rozhodl jsem se shodit nějaké to kilo a to pomocí diety, díky níž jsem na začátku tohoto roku shodil 14 kg během 16 dní. Tentokrát se chystám na poloviční dobu – tedy osm dní (v plné verzi se pak celý proces ještě jednou opakuje).


Dieta je to vcelku jednoduchá, její podstata spočívá ve dvou základních poučkách zdravého stravování a sice: jíst často, ale malé dávky. Pravidelnost jídla je jedním ze základních kamenů, takže se v rámci této diety jí v 7, 10, 13, 16 a 19 hodin (samozřejmě je možné posunout všechny časy o +/- hodinu). Tento způsob člověka naučí jednak jíst pravidelně, ale také nejíst po večerech, což bývá jedním ze základních zlozvyků, jež jsou následně příčinou zvyšující se váhy.


Každý den na tomto blogu zveřejním, jaká jídla a v kolik hodin se mají podávat, čili budete-li chtít hubnout, stačí se řídit tímto „jídelníčkem.“


Den první, kterým je pro mne neděle 1.6., je jednoznačně nejtěžší: pije se totiž výhradně mléko, nejí se vůbec nic. Ale nebojte se! Následující dny už tak hrozné nejsou – povolen bude třeba sýr, šunka, ale i maso. Jestliže mléko nemůžete ani vystát, zkuste buď mléko čerstvé, nebo nejlépe bio-mléko – zpravidla chutnají o poznání lépe, než mléka trvanlivá. Uvidíte, že po celodenním hladovění vám pak v sedm večer bude i chutnat :). Pokud opravdu nejste schopni mléko pozřít, pak můžete zkusit alternativu v podobě kefíru, nebo acidofilního mléka. Každopádně se sklenicí mléka se ještě několikrát, během následujících dní setkáte.


S čím počítejte (a to zejména pokud nemáte úplně v pořádku hladinu cukru v krvi), že se tento den může dostavit pocit únavy, proto doporučuji začít s dietou v nějaký víkendový den, kdy můžete více odpočívat.


Co se týká pití, měli byste se vyhýbat všem sladkým nápojům, nejlépe také vodám s bublinkami. Jako ideální se jeví buď voda bez bublinek, nebo ještě lépe: zelené či bylinkové čaje. Dobrou volbou pro zahnání žízně a podporu zdravého jídelníčku jsou především čístící bylinkové směsi, které vám pomohou s detoxikací organusmu.


Takže jak vypadá jídelníček pro první den diety?




  • 7:00 – 0,25l mléka



  • 10:00 – 0,25l mléka



  • 13:00 – 0,25l mléka



  • 16:00 – 0,25l mléka



  • 19:00 – 0,25l mléka



Aktuální stav:


Začínám v neděli ráno, kdy jsem si přivstal na první sklenici mléka. Moje váha činí 94,4 kg a BMI mám 27,00. Uvidíme, jak na tom budu za osm dní 🙂


A co vy? Přidáte se?


Další díly diety

Categories: Recepty

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *