Další desítka reklam, které znáte z televize. Dnes uvidíte: Datart, Sazka, Calibrum Profi, Toyota Auris, Opavia Kolonáda, Deník Sport, Zelenina Bonduelle, Gaviscon, Hypoteční banka a KIA Picanto.

Datart: Panasonic TH 42PX80

Jedna z reklam, uváděných před mistrovstvím světa v hokeji. Datart tehdy nabízel plazmovou televizi Panasonic s úhlopříčkou 107 cm za necelých 29 tisíc korun. 107 cm sice vypadá majestátně a lákavě, ale poslední dobou se stále častěji objevují názory, že když koupit televizi, neměla by to být plazma, ale LCD.

Sazka

Další z reklam, které ukazují všelijaké absurdní způsoby, jak lidé po celém světě hledají svá šťastná čísla. Tentokrát Japončík, uvázaný na laně, skočí ze střechy proti protějšímu věžáku a číslo okna, do kterého narazí, je to šťastné….

Calibrum Profi

Další reklama na potravinový doplněk, pojatá tentokrát stylem, díky kterému není hned od začátku jasné, co bude spot propagovat. Jinak ale celkově nic moc…

Toyota Auris

Nevím, zda se tímto spotem Toyota chtěla pokusit o virál, nebo jde jen o přehnané ambice scénáristy, který dostal velký rozpočet na reklamní klip. Každopádně nápad, kdy má kaskadér rozjet auto a těsně před srázem vyskočit, což si nakonec rozmyslí, mi přijde podivný a pro našince asi jen těžko pochopitelný.

Opavia Kolonáda

Opavia odkazuje na národní tradici lázeňských oplatek a přitom jsou to právě jejich oplatky, které považuji za opravdu nejhorší. Když to srovnám s oplatkami, které jsme si, coby čerstvě upečené, koupili v Luhačovicích, nemohu se ubránit dojmu, že Opavia to pěkně fláká…. Opravdový lázeňský originál totiž chutná o dost jinak – přesněji řečeno: výrazně lépe.

Deník Sport

Deník Sport poukazuje v reklamě především na svou specializaci výhradně na sport. Zdůrazňuje tedy, že se v něm sice nedočtete, jak zhubnout, kdo má problémy s alkoholem a jak dopadla Superstar, ale dozvíte se výsledky sportovních klání a další informace ze sportu. Pro cílovou skupinu je tato reklama jistě zajímavým argumentem, proč tento deník alespoň zkusit.

Zelenina Bonduelle

Reklama na jednu z nejlepších mrazených zelenin na našem trhu. Spot je kreslený, zpěv je – řekněme – poněkud zvláštní, podobně jako jednoduché verše. Jako reklama, určená k propagaci značky, to ale stačí.

Gaviscon

Prostředků proti pálení žáhy je poměrně dost. Gaviscon se snaží přesvědčit reklamou, v níž animvaní hasiči proniknou do žaludku, aby uhasili pálení žáhy a zklidnili rozbouřené kyseliny. Mně tento spot přijde dost nesympatický a svůj podíl na tom má i hlavní představitelka.

Hypoteční banka

Jedna z reklam, která běžela před časem a propagovala Hypoteční banku, přičemž hlavním lákadlem mělo být právě to, že banka je hypoteční a tedy je specialistou v daném oboru. Mně se ale jejich kreslené reklamy nikdy nelíbily.

KIA Picanto

Reklama zaměřená spíše na dámskou část publika (aneb „váš barevný miláček“). Nutno uznat, že barvy, ve kterých se toto vozítko nabízí, ale patří opravdu mezi ty nejoriginálnější. Jinak spot, jako takový, patří spíše mezi ty slabší.

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *