Zott Jogobella-utrhni si výhru

Zott se svou Jogobellou ukazuje, jaké reklamy se mi nelíbí. Alespoň, že už upustili od těch šíleně nadabovaných spotů, kdy řeč hlavním aktérkám absolutně nepasovala do pohybu úst (někdy mluvily i se zavřenou pusou). Každopádně podle těch ksichtů, co se v reklamách na Jogobellu objevují, tipuji, že Zott je německá firma :))

Hornbach

V této reklamě se mi líbí především papoušek a pak ten altánek, co ukážou na konci. Jinak ale smysl této reklamy moc nechápu.

T-Mobile míč

I T-Mobile využívá fakt, že je sponzorem Mistrovství Evropy ve fotbale a nabízí zákazníkům míč české reprezentace. Samozřejmě, jak už to tak bývá, stávající zákazníci nedostanou nic – nabídka je určena jen pro ty nové…

Mc Donalds-lístky

S Mc Donalds můžete vyhrát lístky na UEFA Euro 2008 a LCD televize. Spot sám o sobě není nijak zajímavý, v podstatě jen konstatuje, že za menu můžete vyhrát a následně vyjmenovává jednotlivé výhry.

Opel Corsa

Další reklama na Opel Corsa, propagující držák na kola, integrovaný v zadní části vozu. Novinkou je pro mne závěr, neboť slogan „Discover, Opel“ jsem ještě neslyšel.

Haribo

Na této reklamě mě zaujal především nespisovný verš „Haribo je veselÝ pro děti i dospělÝ.“ Pak má ta jazyková úroveň stávající generace nějak vypadat, když podobné věci slyší už i z televize. Jinak spot sám o sobě zaujme spíše děti, na které je ostatně prvořadě cílen.

Rexona V8

Reklamy Rexony mi přijdou jako jedny z méně povedených. Viz třeba ta z ruského metra, nebo druhá z výtahu, kde hlavní představitelka podle všeho smrdí jako skunk, než pach vlastního těla přestříká Rexonou, místo aby se umyla. V tomto spotu pro změnu muž ujíždí ve sportovním autě ulicemi, kde tank masakruje stánek se zeleninou a přistane letadlo na dálnici. Přesto vyleze z vozidla a podle všeho asi nepáchne….

Calgonit a Bosch-myčky

Reklama tvrdí, že pokud jste chytrá a uvažujete ekonomicky, měla byste mýt nádobí v myčce a ne ručně. Potud vše v pořádku. Nezdá se mi ale fakt, že by se mytím nádobí spotřebovalo 40 000 litrů vody ročně. To by totiž dělalo kolem 100 litrů denně a obávám se, že tolik vody na nádobí zaručeně nespotřebuje nikdo, kdo myje nádobí jako normální člověk – tedy minimálně se s nádobím nekoupe. Přesto ale uznávám, že úspora vody proti ručnímu mytí asi nebude nezajímavá.

Bohemia Sekt

Bohemia Sekt používá již několik let stejné spoty, které rotuje stále dokola (zejména ten předsilvestrovský je notně zprofanovaný). Mezi řádky této reklamy jako bych četl „pijte a buďte spontánní častěji“ či „pijte a užívejte si častěji.“ Ne snad, že bych byl zapřísáhlým odpůrcem alkoholu, ale spot Bohemia mi prostě připadá, jako příliš „pozitivní.“

Aha! DVD Ošklivé káčátko

Klasická reklama na DVD ze série Aha!, tentokrát na film Ošklivé káčátko.

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *