Datart: Garmin Nuvi 660 FM

Krátká, ale vcelku vydařená reklama na navigaci Garmin Nuvi 660 FM, kterou prodává Datart v nabídce za 9990 Kč. V ceně je i pojištění, ovšem není nijak zdůrazněno, o jaké pojištění se jedná. Při podrobnějším pátrání zjistíte, že jde o pojištění navigace, ale proti čemu?

Coca Cola Zero

I Coca Cola využívá blížícího se mistrovství Evropy ve fotbale a připravila zkrácenou verzi reklamy na svou limonádu Zero. Spot, ze kterého tento vychází, se mi nikdy nelíbil – herci mi připadají, jako skupina právě probuzených feťáků….

O2 Neon

Jedna z nejdelších, ale podle mého mínění také nejpěknějších reklam současnosti. O2 si vypůjčilo starou reklamní hudbu Eurotelu, přemixovalo ji a použilo ji jako podklad k tomuto spotu. Záběry jsou pěkné a ty „marketingové kecy“ o tom, jak si zákazníci budou moci neomezeně užívat, O2 opravdu umí. Poslouchá se to pěkně, ale realita bývá odlišná…. Nic to ale nemění na tom, že na tuto reklamu se dívám opravdu rád.

Zepter

Zepteru už asi přestali chodit na jejich akce zákazníci, proto se rozhodl zapůsobit televizni reklamou. Spot je zajímavý především plynulými přechody, jež nejsou v současné reklamě moc obvyklé. Celkově je klip povedený, protože ve třiceti vteřinách popisuje hlavní důvody, proč by si zákazník měl vybrat právě hrnce této značky.¨

Niké

Reklama je zajímavá především tím, že je celá zabíraná očima hlavního protagonisty. Původní verze byla o něco delší (i zkrácená verze má celou minutu!!), ale také nechutnějši, neboť obsahovala i záběry mimo stadion, kde fotbalista zvrací. Osobně ji ale nepovažuji za příliš povedenou – určitě bych si na jejím základě nešel koupit výrobky firmy Niké.

Pilsner Urquell

V této reklamě jsou některé pěkné záběry. Vrací nás do dob cestovatele Emila Holuba, přičemž patrně cituje slova z nějakého jeho cestopisu. Dohromady ale, podle mého názoru, klip, slova a nabízený produkt nijak nesouvisí a jen těžko hledám vazbu mezi sloganem „to pravé bohatství se skrývá uvnitř“ a plzeňským pivem (tedy pokud není myšlen stav po jeho konzumaci).

Penny Market: Italský týden

Tady ani není moc co komentovat. Penny Market někde nakoupil italské potraviny a nyní je prodává ve svých obchodech, na což upozorňuje v této reklamě. Zajímavé je, že italský týden mají i v (konkurenčním?) Lidlu.

TN.cz: Taxikář

Další ze self-proma TV Nova na zatím nepříliš úspěšný zpravodajský web. Drží stejnou strategii: nejprve je p-o-m-a-l-u předčítán úryvek z článku, následuje slogan „to musíte vidět“ a je ukázáno video, které zabírá jen několik sekund a ukazuje vše, co bylo výrazně delší dobu čteno.

Coca Cola Zero

A ještě přidáme plnou vezi reklamy na Coca Cola Zero. Jak jsem napsal výše: nelíbí se mi především protagonisté, kteří vypadají, jako by si právě šlehli svou dávku….

Sazka-vrtulník

Jedna ze série reklam Sazky, ve které jsou ukázány různé uhozené a nebezpečné způsoby, jak lidé po celém světě hledají svá šťastná čísla. Zde je hlavní protagonista roztočen na vrtuli vrtulníku a poté, co se pustí, dopadne do pole s čísly. Políčko, do kterého dopadne, je to šťastné. Aby toho nebylo málo, po..re ho nakonec ještě osel.

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *