Při instalaci MS Office 2000 na terminálový server jsem narazil na problém: Office se odmítl nainstalovat, vyskočila jen chybová hláška s odkazem na Office Resource Kit. Jak to tedy vyřešit?


Budete muset Office nainstalovat s pomocí Terminal Server Tools, obsažených v Office Resource Kitu.




  1. Stáhněte si z webu Microsoftu Resource Kit pro vaší verzi MS Office.



  2. Spusťte příkazový řádek (Start-All Programs-Accessories-Command prompt).



  3. Do příkazového řádku napište change user /install a potvrďte Enterem.



  4. Proveďte instalaci Office Resource Kitu (můžete instalovat buď komplet, nebo stačí Terminal Server Tools).



  5. Vraťte se do příkazového řádku a zadejte příkaz cesta_k_instalačkám_officesetup.exe transforms=“C:Program FilesORKToolsToolBoxToolsTerminal Server ToolsTermSrvr.MST“ tedy např: D:setup.exe transforms=“C:Program FilesORKToolsToolBoxToolsTerminal Server ToolsTermSrvr.MST“ a potvrďte Enterem.



  6. Tím se spustí standardní instalace MS Office.



  7. Následně po skončení instalace napište change user /execute a potvrďte Enterem.



  8. Tím by měla být instalace MS Office na terminálový server dokončena.



Některé vlastnosti MS Office, který byl nainstalován tímto způsobem, budou zakázané – například bude k dispozici jen jeden Pomocník Office, který nejde změnit. Protože instalaci může provádět pouze administrátor, nebude nabídnuta například možnost opravy stávající instalace. Proto doporučujeme provádět vždy výhradně kompletní instalaci celého balíku MS Office.

Categories: Počítače

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *