Další desítka reklam, tentokrát dvakrát Bonaqua, Axe, Seat, OMV, Coca Cola, Microsoft-legální Windows, Taft, Vodafone a Panasonic.

Bonaqua-holka

Bonaqua měla dva podobné spoty, které běžely před delší dobou a letos je opět obnovila. Jedná se o souhrn náhod, jež na sebe navazují (verze s klukem na sebe navazuje IMHO logičtěji, než tato). Líbí se mi jistá dávka skromnosti, kdy po všech „možná, možná, možná“ zazní „možná Ti ulehčí cestu.“ Na vodu, řekl bych, docela povedený spot.

Axe Dark Temptation

Tak tahle reklama je prostě geniální, geniální a ještě jednou geniální! Originální každým coulem a teprve nakonec se divák dozví, proč je onen čokoládový chlapík tak sakramentsky přitažlivý pro ženské. Moc by mě zajímalo, jaká písnička hraje na pozadí – to je totiž další dokonalá pohoda. Prostě tuhle reklamu doslova žeru :).

Seat Leon

„Najednou mě nezajímalo nic jinéhp, než kdy znovu vyrazím na silnici“ – tak to je můj každodenní pocit, bez ohledu na to, jakým autem zrovna jezdím 🙂 Prostě závislosti na ježdění naprosto rozumím a celkově vzato i díky tomu se mi tato reklama líbí. Dalším plusem je, že Seat Leon je jeden z mála skutečně zdařilých designových kousků koncernu Vw+Audi+Seat+Škoda.

ÖMV Carrera 100

No, nevím – jako nápad, že mi auto bude po nějakém benzínu jezdit po stropě tunelu a zvedat se na zadní?! Hlavně se vůbec, coby potenciální spotřebitel nedozvím, čím, nebo proč je právě Carrera lepší a proč bych měl tankovat toto palivo a ne Automont, co máme u baráku :).

Coca Cola fotbal

Při zaslechnutí „Je v ní víc, než si myslíš“ se mi vybaví vyhrožování „Víme víc, než si myslíte,“ se kterými nás jednu dobu strašil spolek jménem BSA. Myslím, že po reklamě ve stylu „co se odehrává v automatu,“ která byla špičkou v počítačové animaci, je tenhle kousek na Coca Colu opravdu slabší.

Microsoft-Legální Windows

„Pokud plocha vašeho monitoru zčerná…“ …je čas přejít na Linux. Vida, o řádek výše jsem mluvil o vyhrožování ze strany BSA (jejíž je Microsoft součástí) a hned tu máme repete. MYslím, že nejen touto kampaní Microsoft docela hodně přestřelil. Už jsem četl na Internetu reakce legálních uživatelů Windows, kterým se silně nelíbí, že jim Microsoft bez jejich vědomí instaluje do PC „něco,“ co „cosi“ kontroluje. Já osobně toto považuji za jasné zneužití uživatelské důvěry ve Windows Update. Ostatně díky velice „vydařené“ ochraně StarForce, která mi totálně dodrbala počítač, jsem si přestal kupovat hry. Jsem zvědav, kolik uživatelů MS tímto spotem naštve a kolik ustrašených si poletí pro OEM licenci….

Taft

Kratší verze reklamy na Taft v hlavní roli s Heidi Klum.

Vodafone-Jde to i jinak (záchod)

Klasická reklama Vodadofonu, zdůrazňující, že za běžné věci (volání a posílání SMS) by se nemělo neměl zákazník zavazovat smlouvou. Kromě varianty s veřejným záchodem existují ještě verze, odehrávající se v kině a u prodavače párků v rohlíku (tu jsme ukázali v 11. díle).

Panasonic

Reklama, postavená na tom, že fotoaparát Panasonic má širokoúhlý objektiv. Nechci se plést – nejsem odborník na foto, ale myslím, že širokoúhlý objektiv měly snad všechny kompaktní digitální foťáky, ne? Každopádně reklama je to vcelku zdařilá – takové u nás v Česku moc neumíme.

Bonaqua-kluk

No vida, tak nakonec přišla i druhá varianta reklamy na vodu Bonaqua – ta povedenější a více logicky navazující. Jak jsem psal výše: líbí se mi dávka skromnosti, kdy po všech „možná, možná, možná“ zazní „možná Ti ulehčí cestu.“

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *