Máme tu další desítku reklam z televize, tentokrát na: Xtreme Trim, Orion, Dobrou vodu, Sensodyne, Tatranky, Pedigree, ING Konto, Nescafé, Prostenal a Cif.

Xtreme Trim Phase 2

Kdo by neznal „Vendulku Utěšitelku“ ze série Básníků? Tak právě Evu Jeníčkovou přesvědčili producenti tohoto reklamního spotu, aby byla tváří tohoto výrobku na hubnutí. Pokud takto skutečně vypadá po použití výše zmíněného prostředku, pak jsem přesvědčen o tom, že Xtreme Trim působí vysloveně negativně, neb herečka dříve vypadala o poznání lépe.

Orion Intense

Pravda, je to dobrá čokoláda. Orion ji v reklamě představuje jako „exkluzivní“ a zdůrazňuje, jak je právě v této čokoládě je všechno nejlepší. A co v ostatních čokoládách tohoto výrobce, musím se ptát? Každopádně jde o jednu z nejdelších aktuálních reklam (má celých 47 vteřin!) a také o reklamu s jedním z největších počtu střihů.

Dobrá Voda Regenia Grapefruit

Opět jedna z jednodušších reklam, založená na počítačové animaci. Asi není moc co říci: ten spot prostě není zajímavý a ani se o to nesnaží.

Sensodyne

Reklama začíná titulkem „Roberta měla citlivé zuby.“ Chudák ženská, nejen že má špatné zuby, ale ještě se jí rodiče pomstili tímto jménem…. Závěrečný titulek, hlásající, že Sensodyne je nejdoporučovanější zubními lékaři na celém světě, sice odkazuje na jakási data (uvedená malým titulkem zcela dole), ale přesto nepůsobí moc důvěryhodně.

Opavia Tatranky

„Naše srdce tepou pro Opavia Tatranky“ a „energie sbalená na cesty“ – to jsou dva hlavní bonmoty, které v této reklamě zazní. Celkově vzato je to spíše podprůměrný spot bez nějakého většího poselství.

Pedigree Junior

Najít někoho, komu by se nelíbila reklama plná štěnat, by bylo asi hodně těžké…. Spot je zaměřený na majitele psích dětiček, přičemž zdůrazňuje zvýšený objem látek, potřebných pro jejich zdravý růst.

ING Konto

Poslední reklamní spoty ING se mi jeví jako hodně podařené: v krátkém časovém úseku stihnou sdělit potenciálním klientům všechny zásadní výhody spořícího konta. Reklama je rychlá, stručná a jasná – přesně taková, jaká má být!

Nescafé Gold

Vcelku příjemná reklama na instantní kávu :). Nelze jí nic moc vytknout – káva je v první řadě o atmosféře a tento spot také :).

Prostenal

V první řadě mě na téhle reklamě štve drzost hlavního protagonisty, který bez ostychu tyká. Už tu nemáme ani socialismus, kdy jsme si soudružsky tykali, ani nejsme v USA,…. Navíc vystupuje na obrazovce stylem, jako by všichni diváci (a také divačky) museli mít, stejně jako on, problémy s prostatou. Tohle je prostě debilní reklama…

Cif PowerCream

Aneb reklama o tom, jak je nepraktické míti kuchyň z nerezu…..

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *