Další desítka reklam, tentokrár na Magnesii, Merci, Vodafone, Emoxen Gel, Relax, VW Polo, Humanic, Dove Pro-Age, Chevrolet Spark a Brumíkovy objevy.

Magnesia Vilhelmová Geislerová

Další ze série reklam, kde držitelky ocenění odpovídají na záludné otázky, jako například, zda by chtěly větší prsa. Na poslední, nejzáludnější otázku ale tradičně neodpoví 🙂

Merci

Merci je dobrá čokoládka, ovšem tuhle reklamu, respektive ten děsný „popěvek“ opravdu slyšet nemusím.

Vodafone-Jde to i jinak (párek v rohlíku)

Klasická reklama Vodadofonu, zdůrazňující, že za běžné věci (volání a posílání SMS) by se nemělo neměl zákazník zavazovat smlouvou. Kromě varianty s párkem v rohlíku existují ještě verze, odehrávající se v kině a na veřejných záchodcích.

Emoxen Gel

Další krém, který má pomáhat od bolesti kloubů, svalů a revmatizmu. Reklama sama o sobě není ničím zajímavá – ostatně v tomto segmentu lze asi těžko vymyslet něco převratného.

Relax-Vášnivá višeň

Spot podmalovává hudební klasika z pohádky, kterou zná asi každý. Nutno říci, že záběry na pěkně naleštěné višně s kapkami vody, vypadají chutně :). Klip sám o sobě je sice prostý, ale celkově vzato vydařený.

Humanic

Přiznám se, že ani po několikerém shlédnutí této reklamy jsem přesně nepochopil její význam a už vůbec ne, co má celý děj společného s botami. Třeba mi to někdo vysvětlí :). Ale spot pro jeho nepochopitelnost hodnotím negativně.

VW Polo

Další z ne moc zdařilých, německy (alespoň podle obličejů soudě) půspbících reklam, které zdůrazňují neuvěřitelnost ceny za auta této značky. Každopádně herecké výkony v tomto spotu se mi zdají jako nepříliš dobře zahrané.

Dove Pro-Age

Reklama na tělové mléko. Kampaň firmy Dove „za skutečnou krásu“ je sice pěkným marketingovým tahem, ale sám za sebe musím říci, že pohled na odhalené starší ženy na mne (nejen v reklamě) rozhodně nepůsobí pozitivně.

Chevrolet Spark

Reklama, zdůrazňující příznivou cenu (159 900 Kč, což není špatné!) a prodlouženou pětiletou záruku. Hláška „velké plus“ v kontextu s logem této firmy také nepůsobí špatně.

Brumíkovy objevy

Kniha pro děti se samolepkami a kouzelnou fixou. V reklamě je jen naznačeno, že k získání této knihy „stačí kupovat Brumíky,“ ale neznalý divák nemusí tušit, co je Brumík. Odkaz na obchody a Internet také nepovažuji za zrovna dostatečný….

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *