Story

Uf, mé oblíbené slovo „autfit“ (jasně, outfit, já vím). Jedna z věcí, které mi vadí v současných reklamách: totiž že se místo českých ekvivalentů používají rádoby „in“ anglické výrazy. Tohle je zrovna jedna z ukázek, jak dokážou reklamky prznit český jazyk.

Actimel

Posilte imunitu svého organismu s Actimelem – aneb klasická reklama na tento produkt, která asi ničím nepřekvapí. Jen skončilo období chřipek, tak Acrtimel vyměnil komunikované sdělení….

Gillette Fusion Power

Reklama na holící strojek s pěti břity, plus jedným přídavným. Kolik těch břitů budeme mít za pár let? Pamatuji si na první Gillette, které měly dva břity, pak tři a teď už šest….

Kinder Chocolate

Prý že kdyby si děti mohly udělat vlastní čokoládu, udělali by si Kinder Chocolate. Klasické zdůraznění zvýšeného objemu mléka, ačkoli v čokoládě zase mléko jako až tak zásadní nevidím…

Astor Mattitude

16hodinový make-up. Na Astoru mě fascinuje, jak propaguje heslo „je krásné být sama sebou“ a přitom nabízí kosmetiku, která IMHO to „sama sebou“ zapatlá…. A klasicky, jak už to v dnešních reklamách bývá, dvacetileté modelky upozorňují na to, že propagovaný prostředek zakrývá vrásky. Kurňa, holky, jak to žijete, že máte ve dvaceti vrásky??

Nestlé Extréme

Prý zažijete explozi chutí. Otázkou je, zda je tato reklama dobře načasovaná – přeci jen roční období, ani počasí zrovna ke konzumaci mražených výrobků neláká… Ani samo provedení reklamy není nijak ohromující: postačí jeden grafik s 3D programem.

Fiat Grande Punto

Podle mne hodně povedená reklama, hlavně ten závěr, kdy se z jezdíčích automobilů sestaví obraz Punta. Docela by mě zajímalo, zda to takto skutečně sestavili, ale myslím si, že jde spíše o zdařilou počítačovou animaci. Ale jako reklama, propagující konkrétní značku, to není špatné!

Garnier Roll-On

Celulitida, aneb jeden z problémů, který „vymyslely“ kosmetické firmy, aby mohly cpát ženám prostředky na její odstranění. Tento produkt nabízí, kromě krému, ještě masáž, prostřednictvím „válečků“ (vtipně pojmenovaných Roll-On) a slibuje účinky do patnácti dnů. Na konci reklamy nechybí mnou nesnášené šeptání „pečuj o sebe!“

Tuc-glóbus

Reklama je velice prostá: místo, abyste hladem snědli glóbus, dejte si sušenky. Najvíce mi asi vadí obrat „natucni se něčím dobrým.“ Co je to, proboha, za pokus o nové slovo?

Tullamore Dew

Na tuhle reklamu slyším, protože Irsko je zemí, kterou bych chtěl navštívit. V reklamě je pěkně vykreslena nejen irská hospůdka, jak si ji představuji, ale i krásná příroda této země. Drsná země, jemná whiskey mi automaticky asociuje právě toto pitivo. Podle mého mínění jde o jednu z mála podařených reklam na tvrdý alkohol.

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *