Další desítka reklam, které můžete vidět v televizi. Dnes reklamy na: Toyotu Auris, Českou pojišťovnu, Omefor, řasenku Loréal, Miňonky, RapidSlim, Pampers, Maybelline a Veselou krávu.

Ona DNES s jarní kuchařkou

Magazín Ona DNES s jarní kuchařkou. Pokud neumíte sami překonávat partnerské krize, najdete recept v tomto časopise. Klasika v podání Mafry….

Toyota Auris-Souhvězdí kvality

Reklamy Toyoty se mi nikdy moc nelíbily-ať už bylo jejich poselstvím „nic není nemožné,“ tak ani „today, tomorrow, Toyota“ mě ničím nenadchýná. Ani tento klip, bohužel, není jiný.

Česká pojišťovna-životní pojištění

Vcelku výstižná reklama, kdy jede maník na motorce a kamera zabírá tachometr, blížící se k rychlosti 90 km/h. Číslice 91 již ale svítí na přístroji na jednotce intenzivní péče. Poselství: snadno a rychle můžete skončit v nemocnici a pokud se tak stane, ČP vám k životnímu pojištění přidá pojištění pobytu v nemocnici. Klip sám o sobě není špatný, ale přijde mi takový „nečeský.“

Omefor 3-6-9

Vysloveně „levná“ reklama na doplněk stravy, který má chránit srdce. Myšlenka „víte ještě, kdo vám kdysi zlomil srdce?“ běžící souběžně se záběrem starých fotek, mi ale pro tyto účely nepřipadá zrovna ideální. Přeci jen proti „srdečním nehodám“ ze vztahů asi tento prášek nezabere….

Loréal Double Extension Beauty Tubes

Reklama s Lindou Evangelistou. Sdělení je prosté: řasenka samozřejmě již klasicky nabízí zvětšení objemu řas a kromě toho i snadné odlíčení. Všimněte si ale maličkého sdělení: aby divák viděl objemné řasy, byly pro tuto reklamu použity ŘASY UMĚLÉ!!

Miňonky

„Když vás někdo rozhodí, smlsněte si na něm!“ Postavte si z Miňonek jeho figurku a snězte ji. Nevím, ale mně tohle nepřijde jako důvod, proč si kupovat právě tyto oplatky….

RapidSlim

Další prostředek, díky kterému byste měli zhubnout bez cvičení a bez diety… Provedení reklamy je spíše prosté, ale laiky může zaujmout, protože působí dojmem, že porozumí problému své vysoké váhy. Realita je ale daleko složitější.

Pampers Active Baby

Typická infantilní reklama pro maminy na mateřské. Žvatlající hlas, samé „spinkala,“ „plenky,“ „bříško“ a další eufemismy. Doporučuji k povšimnutí fakt, že v momentě, kdy reklama slibuje nižší cenu, svítí v dolní části obrazovky bílým písmem na světlém pozadí „v porovnání s předchozí doporučenou maloobchodní cenou.“ Co si pod tím máme představit?

Maybelline Watershine Volume XL

Typická reklama na rtěnku, slibující 30% optické zvýšení objemu rtů. Jen by mě zajímalo, jak se měří objem rtů….

Veselá kráva

Může být kráva veselá? Jasně! Protože jen veselá kráva dává to nejlepší z mléka…. Bohužel u reklam s kravičkama dnes člověk netuší, zda se bude jednat o Milku (tam je kráva fialová), nebo o krávu Veselou (paní Veselé se tímto omlouvám 🙂 )

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *