Silan Natural Sensitive Aloe vera

U téhle reklamy se vždy s manželkou bavíme nad totální stupiditou. „Proč je Pavlík tak malý?“ „Protože je ještě malý…“ Uááá! Za tuhle reklamu bych vraždil!

Nescafé-soutěž o foťáky

Jak udělat jednoduchou reklamu? Právě takhle! Za účelem nalákání diváků na výhru tento klip zcela postačuje: v krátkém čase sděluje všechny hlavní informace a obraz nijak neruší. Akorát bych měl výhradu proti označování jakéhokoli fotoaparátu značky Olympus přídomkem „super.“

Palette Permanent Natural Colors

Zase něco „natural“ a samozřejmě s Aloe vera. Jinak ale klasická, nudná reklama na barvu na vlasy.

Českomoravská stavební spořitelna

Nevím, ale mně přijde liška, coby maskot spoření, jako nešťastně zvolená. Jaká je liška? Podšitá, mazáná, …? To bych snad raději spořil s křečkem. Navíc mi vadí i obraty typu „ČeskoMoravská,“ připomínající mi dobu, kdy se naše republika jmenovala „Česká a Slovenská.“ Prostě zrovna kvůli těmto dvěma marketingovým výmyslům bych si zrovna tuhle instituci nevybral.

T-Mobile odměna za věrnost

Další z genderově založených reklam – hlavně na konci „No a pak se mě zeptal, kde máme žehličku.“ T-Mobilu se nápad s odměňováním za věrnost dle mého mínění docela povedl, stejně tak i jeho realizace prostřednictvím reklam. Tahle verze je o dost lepší, než předchozí, kde je odměňován muž ženou. Na rozdíl od zmíněné reklamy zde oba protagonisté mají celkem povedený projev (nedělají neustále hehe 🙂 ). Zejména u té slečny, co dabovala, musím říci, že je to po dlouhé době hlas, který se mi opravdu líbí.

Aha! Edice DVD císařovna Sissi

Tentokrát na DVD císařovna Sissi

Gelactiv-Roman Šebrle

Šebrlemu asi docházejí peníze. Tuhle jsem ho viděl v Intersparu v nadživotní velikosti z papundeklu, teď zase v reklamě na Gelactiv. Pokud je tento doplněk stravy mířen na sportovně založené diváky, pak má šanci na úspěch.

Mila

Skoro až komunisticky pojatá reklama na oplatku. Ale na druhou stranu zase lepší, než když se kvůli Vlnkám svléká borec na zastávce MHD.

Loreal RevitalLift

Už ne jen vrásky, ale dokonce hluboce vryté vrásky! Alespoň, že firma Loreal nevybrala pro reklamu na krém proti vráskám 25letou modelku, která se snaží přesvědčovat o tom, že nebýt toho či onoho přípravku, vypadala by nejmíň na padesát.

Puschkin-se silou medvědí

Hodně podařené záběry přírody, které nakonec vyústí v reklamu na vodku „se silou medvědí.“

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *