Již šestá desítka aktuálních reklam, které můžete vidět v televizi.

Blesk-Iveta se vrací

Blesk využil mediálního zájmu o životní eskapády zpěvačky Ivety Bartošové a vydal výběr jejích hitů na CD. Cena 42 Kč je podle mého mínění ukázkou skutečnosti, že hudební CDčka mohou stát jen zlomek toho, za kolik bývají prodávána v obchodech.

Ford Focus-óda na nový Ford

Nádherně udělaná reklama na Ford Focus, kde symfonický orchestr hraje na hudební nástroje, vyrobené ze součástek tohoto vozidla. Jednoduché, stručné a především: velice stylové.

Direct-co všechno vlastně platíte?

Další z marketingově zvládnutých reklam Directu! Jejich reklamy jsou sice jednoduché, ale obsahují sdělení, na které potenciální zákazník slyší. Jako nyní: „Napadlo vás, co všechno platíte ve svém pojištění? U nás je všechno online, takže platíte jediné: pojsitku.“ Sám za sebe musím říci, že kdybych si měl vybrat, kde budu platit povinné ručení, byl by to díky svým reklamám právě Direct.

Blesk pro ženy

Docela dobrý nápad pro reklamu spočívá v představení redakce tohoto periodika. Ideální příležitost pro čtenářky, které si tak za nicneříkajícími jmény mohou představit konkrétní tváře.

Folixil

Proč mužům vypadávají vlasy? Že by přebytkem testosteronu? Každopádně přípravků na „plešolismus“ bylo v historii, je v současnosti a bude i v budoucnosti nespočet. Přesto stále budou po světě chodit muži s lysinami. Proč? Protože zázrak se prostě nekoná.

Mattoni ochucená

Taková nemastná, neslaná reklama. Hlavně, že upustili od otřesně nechutného „Mathoni hůž nený!“ Každopádně je pravdou, že klip sám o sobě působí vcelku osvěžujícím dojmem.

Dolce & Gabbana The One

Další z kraťoučkých reklam na parfémy pro muže. Tato mi ale přijde (soudě dle polonahého manekýna), jako by byla zaměřená na 4%ní menšinu. Podle mého mínění by měl být spot pro muže více „mužský.“

O2-Den co den

Typická, ledově působící reklama O2. Mně se tento styl zpočátku docela líbil (ačkoli jej mnozí označovali za styl „reklamy na minerálku“), ale teď už to začíná být celkem nuda. O2 by mohlo přijít s něčím čerstvým!

Savo WC Oceán

Tohle mi přijde jako nepodařená reklama pro děti. Až na finále, kdy rybička vyskočí z akvária za vůní Sava a skočí do záchodu, kde je následně spláchnuta. Jak asi dopadla, si umíte představit sami. Čističkou vod se ven určitě nedostala. A co tak znám vůně, nebo přesněji zápachy Sava, tak o té „nebezpečné věrnosti“ silně pochybuji.

Albert-muži v domácnosti

Další z reklam Albertu, založených na genderových dogmatech. Zatímco v předchozí (velmi povedené) reklamě 98% mužů rádo uklízelo, zde 98% z nás zvládá domácnost s ledovým klidem. Reklama také staví na kontroverznosti, kdy ukazuje muže v rolích, které byly dříve obvykle přisuzovány spíše ženám. I tento nápad oceňuji!

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *