Citroen C4 Picasso

Nevím, koho napadl motiv s ptáky, kteří vyletí z garáže a sestaví na obloze obraz C4ky. Každopádně auto je to pěkné, to se musí nechat….

Kika-narozeninové slevy

Rozmlaťte si doma nábytek a pak si ho jděte koupit do obchodů Kika. Nevím, ale umím si představit lepší reklamy na prodejny nábytku. Třeba sitcomově pojaté reklamy na IKEU si pamatuji dodnes, což o této reklamě za pár týdnů nejspíš neřeknu.

Gillette Series

Reklama na gel na holení, slibující rozdíl, který skutečně pocítíte. Osobně jsem s gely této značky spokojen, ale nápad, kdy dívka chodí na párty, kde vypli proud, hladí chlapy po tváři a podle oholení pozná toho svého, mi přijde dosti nepovedená.

AirWick Symphonia

Vůňe do zásuvky, která má nad ostatními vyniknout tím, že každou hodinu přepíná na druhou vůni. Samotné zpracování mě ale příliš nezaujalo. Navíc nám nesmrdí byt tak, abychom museli zápach přetloukat jiným, takže mne tato reklama neoslovila.

Tuc-monitor

Reklama je velice prostá: místo, abyste hladem snědli monitor, dejte si sušenky. Najvíce mi asi vadí obrat „natucni se něčím dobrým.“ Co je to, proboha, za pokus o nové slovo?

VW Golf

Současné reklamy VW mi přijdou vysloveně blbě zahrané, navíc tváře protagonistů jsou takové divné…. Konkrétně u téhle reklamy jsme dlouho bádali nad tím, proč má prodavač špinavou košili, než jsme zachytili zvuk, který se ozve v okamžiku objevení titulku. Vzhledem k tomu, že současné reklamy mívají kolem půl minuty, měli by scénáristé vymýšlet jednodušší a pochopitelnější zápletky.

Aquila AquaSense

Typická reklama s aktuálními misskami na hydratační program.

Bohemia Tradiční české brambůrky

Tradiční české brambůrky, lákají zákazníky na silné plátky, vyrobené z nejlepších brambor. Nejsou špatné, ale nemohu si pomoci: znám i lepší a bramborovější. Jakožto rodáka z Prahy mě nenadchýná ani venkovské prostředí v tomto klipu, mající patrně symbolizovat opravdovost tohoto produktu.

Veral Neo

Vás to ale musí bolet! Ale kdepak – jsem namazaný/namazaná. Těžko říci, zda je tento gel proti bolesti, kterých je na trhu i v reklamách plno, je právě tím nejlepším. Jako významné plus ale hodnotím, že je tento přípravek český. Tedy alespoň v tom klipu to tvrdí 🙂

Actimel

Klasická (ještě podzimně-zimní) reklama na Actimel, poukazující na souvislost nemocnosti a změn počasí. Jako dobrou akci hodnotím, že pokud zákazník nezaznamená rozdíl, nebo není spokojený, zaplatí mu výrobce další dva týdny užívání.

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *