Myslel jsem, že nic horšího, než byl Český Telecom, nemůže nikdy existovat. Zjišťuji, že jsem se mýlil: Karneval Media s.r.o. aneb naše nekonečná anabáze s touto podělanou společností.

Dne 7. března jsem na našem blogu popisoval anabázi se společností Karneval, od které bohužel máme Internet. O pět dní později jsem se radoval, že je problém vyřešen, leč radoval jsem se zbytečně.

Nestalo se totiž vůbec nic a to ani přesto, že Supervisor oddělení korespondence Karneval Media Jan Smejkal 12.3. e-mailem přislíbil vyřešení do konce března.
Dnes máme 17.4. a výsledek není žádný. Včera i dnes jsme opakovaně s manželkou volali na infolinku Karnevalu a máme dojem, že ji zrušili, protože ani po několika čekáních v řádu minut, nám nikdo nezvedl telefon. Zkuste si tam schválně zavolat z mobilního telefonu, jako zákazník (číslo je 844 111 116) – obávám se, že dopadnete stejně. Manželku, která ještě neztratila humor, napadlo, zda Karneval z infolinky neprofituje, jako jiné firmy z erotických linek – to by vše vysvětlovalo 🙂

V kostce shrnu uplynulé dění:

Na e-mail pana Stejskala jsem obratem odpověděl, zda mi mohou přeplatek vrátit na účet. Nedočkal jsem se žádné reakce.

Novou, opravenou smlouvu, kterou pan Smejkal výslovně slíbil v níže uvedeném e-mailu, jsme také dodnes nedostali.

Ač jsem operátorce na začátku března výslovně říkal (a tento požadavek je v systému zaznamenán), že si již nepřeji platit SIPEm, byla na dubnovém SIPu opět částka od Karnevalu a opět špatná – tedy 772 Kč místo 475 Kč. Nejhorší na tom je, že se stržení neoprávněně účtované částky nemůže zákazník nijak bránit. Celkem nás zatím Karneval neoprávněně okradl o bezmála 1 800 Kč.

Dne 5.dubna manželka komunikovala s jediným snad schopnějším operátorem infolinky, který jí potvrdil, že můj požadavek na zrušení SIPO předchozí operátorka opravdu zapsala, nicméně nikdo ho neprovedl. Placení skrze SIPO údajně „úplně“ zrušil, ale bohužel nemám možnost si to ověřit, neb na webových stránkách to nezjistím a telefon nám, jak jsem řekl, nikdo nezvedá.

Operátor dále přislíbil, že zajistí předání našeho požadavku na vrácení přeplatku účtárně s tím, že chceme peníze poslat na účet a ozve se. Samozřejmě se, jak je u Karnevalu standardem, již neozval a peníze na účtu také nemáme.

Včera (16.3.) jsme se snažili kontaktovat infolinku Karnevalu kolem 13. a poté kolem 17. hodiny, dnes (17.3.) po 9. a v 17:30, abychom zjistili, jak se věci mají, ale bohužel – není absolutně šance se dovolat.

Jak jsem zjistil, nejsme sami, kdo má s Karnevalem tento problém – ozval se mi další člověk se stejnými zkušenostmi. Stejně, jako my, zaplatil za muziku na infolince Karnevalu již několik stovek korun bez viditelného efektu.

Ač jsem nikdy neměl tendence řešit věci tímto stylem, uvažuji o tom, že bych celý případ předal médiím, aby stávající i budoucí zákazníci viděli, jaký horor je s Karnevalem čeká.

Abych to shrnul:

  1. opravená smlouva – slíbena 12.3. – dodnes nemáme
  2. přeplatek – uznán 12.3. – dodnes nevrácen
  3. i po čtyřech měsících nám je účtována špatná částka
  4. i přes výslovný požadavek nebylo ze strany Karnevalu zrušeno SIPO (možná vyřešeno, ale není jak ověřit)
  5. z firmy Karneval nikdo neodpovídá na maily a nikdo nezvedá telefony
  6. ani přes urgenci 5.4. stále nebyl vrácen přeplatek

Doma jsme se již rozhodli, že hned po vypršení 12-měsíčního závazku u této firmy skončíme. Byl jsem roky „dial-upistou“ přes Český Telecom a když jsem u něj končil a přecházel k UPC (kde jsem byl velmi spokojený), říkal jsem, že nic horšího, než ČT neexistuje. Dnes vidím, jak moc jsem tehdy Telecomu křivdil.

Categories: Aktuálně

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *