Popis problému:

skener se ve Správci zařízení chová, jako korektně nainstalovaný. Stejně tak i skenování přes Tento počítač-Skener funguje. Při pokusu o spuštění aplikace HP Director tato nehlásí žádnou chybu, ale ani po opakovaných pokusech se nespustí. Problém se objevuje u stanic s Windows XP po instalaci aktualizací – konkrétně Internet Exploreru 7.0.

My jsme tento problém zaznamenali u skenerů Hewlett-Packard 3670, ale s velkou pravděpodobností se bude týkat celé řady 36×0, případně i dalších řad.

Řešení:

Stačí stáhnout a nainstalovat záplatu od HP, která přímo řeší tento problém. Po instalaci bude systém vyžadovat restart.

Pokud se při instalaci záplaty objeví hlášení, že software není nutné aktualizovat a HP Director vykazuje výše zmíněné problémy, doporučujeme nejprve odinstalovat a znovu nainstalovat komplet celý software ke skeneru a poté aplikovat záplatu.

Categories: Počítače

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *