Minulý týden jsem na tomto místě psal o product placementu (určitá forma skryté reklamy, používaná zejména ve filmech) v současných českých filmech. Můj pohled na tuto problematiku byl a je velice kritický a zjednodušeně bych svůj názor shrnul do věty: český film je reklamou zamořený a to velice okatě a nešetrně.

Jako jeden z českých filmů, kde je product placement naprosto viditelný i laickému divákovi, jsem označil Rafťáky a uvedl jsem tři konkrétní příklady. Nakonec jsem se rozhodl k Rafťákům vrátit. Nebudu zde ale hodnotit děj, nebo otázku o čem a zda vůbec o něčem tento snímek byl. Usedl jsem do křesla s tím, že budu sledovat, jak jsou Rafťáci promořeni reklamou. Musím říci, že výsledek předčil má očekávání, ale k tomu se dostaneme později.

Jak jsem hodnotil?

Pro to, jaké věci budu započítávat, coby reklamní sdělení, jsem si stanovil několik kritérií:

  • počítám až od první do poslední scény filmu. Reklamy v titulcích před a po filmu tedy nezapočítávám, neb nejsou product placementem v původním smyslu.
  • nejsou započteny záběry, kdy se některý produkt jen „mihne.“ Podmínkou je, aby v záběru byl produkt jasně viditelný/slyšitelný a identifikovatelný.
  • naopak jsem počítal některé typické věcí, jako například zvonění Nokia Tune u mobilů, nebo pejska, který byl sice živý, ale stejný je v logu vyhledávače Seznam.cz.
  • započteny jsou záběry, kde je jasné logo, výrobek, nebo jiným způsobem vyjádřený produkt sponzora (tj. Fabii z dálky 1 km nepočítám).
  • je samozřejmě možné, že jsem některé věci přehlédl. U filmu jsem sice strávil něco kolem šesti hodin (trvá 1 hodinu 38 minut), ale přeci jen někdy se tu reklamu určitě povedlo schovat.
  • u každého reklamního záběru jsem zaznamenal začátek a konec (počítáno od začátku do konce filmu bez titulků), z čehož jsem následně počítal jeho délku.

Výsledky

Teď se držte pevně svého křesla (nebo kde tento článek čtete), přicházejí sumární výsledky filmu Rafťáci:

  • reklama ve filmu zabírá 9% času – celkem 8 minut a 55 vteřin z filmu trvajícího 1:38:31 zabírají reklamní záběry!
  • celkem je ve filmu 105 reklamních záběrů – jejich přesný výčet i obsah naleznete v tabulce na konci článku.
  • průměrná délka „pauzy“ mezi dvěma reklamními záběry, je 51 vteřin
  • nejdelší část filmu bez reklamy, je zhruba v polovině a trvá 5 minut a 2 vteřiny

Sponzoři

Nejprve se podívejme na seznam „partnerů“ (rozuměj sponzorů) filmu Rafťáci podle titulků na začátku filmu:

  • Generální partner: Česká spořitelna
  • Hlavní partner: Nokia
  • Koprodukce: TV Nova, RWE
  • Mediální partneři: Bravo, Evropa 2, Seznam.cz, Právo, Novinky, JCDecaux, Falcon

Ze seznamu uvedeného níže je zřejmé, že ne všichni partneři měli ve filmu viditelnou reklamu a naopak ne všichni, kdož byli ve filmu vidět, byli partnery filmu. Každopádně přes minutu jste mohli v Rafťácích vnímat Evropu 2, Author, Nokii a jen těsně se do této „elity“ nedostal Sprite.

Žebříček jednotlivých značek podle celkového času, po který byla značka ve vnímatelné podobě ve filmu:

Značka celkový čas
Evropa 2 0:01:35
Author 0:01:30
Nokia 0:01:16
Sprite 0:00:58
Škoda 0:00:55
Kentoya 0:00:54
GUMOTEX 0:00:43
Seznam.cz 0:00:31
Mc Donalds 0:00:14
Budweiser Budvar 0:00:09
Puma 0:00:06
Česká spořitelna 0:00:04
Celkový součet 0:08:55

Závěr

Na jednom českém filmu, který se dá pokládat za celkem populární, jsme si ukázali promořenost reklamními sděleními formou product placementu. Co je ale horší: podle odborníků by měla být tato forma reklamy povolena, byť s regulacemi, i Evropskou unií. Doufejme, že tento krok nepřinese další rozmach tohoto nešvaru.

Jak jsem již několikrát napsal: pokud divák platí za shlédnutí filmu v kině 150 Kč, mělo by být elementární slušností producenta, aby diváka neobtěžoval podobnými reklamními spoty. Přeci jen nikdo neplatí za to, aby se dozvěděl, že, cituji: „Seznam přeci všechno najde, vole….“ A naopak: pokud má být ve filmu reklama, tuplem v takové míře, jako v Rafťácích, považoval bych za slušné, aby to divák výrazně pocítil na své peněžence ve formě snížené, nebo nulové ceny.

Už slyším všechny ty producenty, kteří volají, že se jim film beztak skoro nezaplatí a že ani peníze od sponzorů a diváků nestačí na pokrytí výdajů. To samozřejmě není pravda: každý ekonomicky smýšlející producent (a to producent, který zamoří film reklamou, je) si určitě umí spočítat, jaký film mu přinese zisk a jaký nikoli. Že by se někdo z nich pustil do projektu s tím, že se možná ani nezaplatí a tudíž se mu musí pomoci alespoň penězi od sponzorů, je vyloženým nesmyslem.

Stejně, jako platíme výpalné za prázdná CD/DVD média, platíme vstupné na stadiony plné reklamy, hledají i výrobci filmů cesty, jak si co nejvíce namastit kapsy. Nelze se jim divit – dělají to pro peníze. Ale myslím, že filmy by se měly točit nejen pro peníze, ale i pro divácký zážitek. A to se například u Rafťáků nepovedlo. Pokud tedy za povedený film nepovažujeme slepenec reklam, pospojovaný sem tam skoro nesouvislým dějem. Za sebe musím říci, že většina českých filmů, co jsem z poslední doby viděl (po Rafťácích jsem je definitivně hodil do popelnice), nestojí ani za stažení z torrentu, natož za vstupenku do kina.

Přehled veškerého nalezeného product placementu a skryté reklamy ve filmu Rafťáci

začátek konec co zabírá kamera doba trvání doba od předchozí události sponzor
0:00:00 0:00:00 Začátek filmu      
0:04:51 0:04:57 rodiče jsou u sexuologa, manželovi zazvoní mobil, který vytáhne. Už podle znělky Nokia Tune je jasné, že jde o Nokii, což je následně i ukázáno. 0:00:06 0:04:51 Nokia
0:06:42 0:06:46 maminka jednoho z protagonistů spí na gauči. Záběr kamery ale nesměřuje na ní, nýbrž na sklenici a plechovku piva Budweiser Budvar na stole 0:00:04 0:01:45 Budweiser Budvar
0:06:57 0:07:02 záběr na zadek vozu Škoda Fabia, stojící v garáži – samozřejmě nechybí logo Škoda 0:00:05 0:00:11 Škoda
0:07:06 0:07:07 záběr na logo GUMOTEX na raftu, který kluci rozbalují 0:00:01 0:00:04 GUMOTEX
0:07:37 0:07:43 Kotek leží pod nafouknutým raftem – samozřejmě leží rovnou pod logem GUMOTEX 0:00:06 0:00:30 GUMOTEX
0:08:35 0:08:44 Kotkův mladší bráška Honzík hlásí u mluvítka Mc Donalds McDrive „my bysme si dali šest bigmeků,“ 0:00:09 0:00:52 Mc Donalds
0:08:48 0:08:53 předchozí scénka pokračuje „tři čísburgry“ (u jaké firmy to asi je, že?) „čtyři velký koly, pět taštiček“ 0:00:05 0:00:04 Mc Donalds
0:09:02 0:09:05 k Mc Donalds přijíždí auto – překvapivě Škodovka 0:00:03 0:00:09 Škoda
0:09:07 0:09:11 Škodovka stojí u Mc Donalds 0:00:04 0:00:02 Škoda
0:09:58 0:10:00 První reklama na Sprite – Kotkův tatínek instruuje babičku, která by se měla starat o Honzíka „dáš mu to ráno do Spritu, ten miluje a celej den je jako beránek“ 0:00:02 0:00:47 Sprite
0:11:46 0:11:50 Kotek s Mádlem jdou po ulici. Kamera je snímá z dosti zvláštního úhlu. Jeho smyslem je, aby bylo vidět logo České spořitelny na zdi domu. Následně Mádl vybírá z bankomatu – ten je samozřejmě také ČS a vedle toho běží detailní záběr na platební kartu – samozřejmě také ČS. Pro jistotu ještě následuje krátký záběr na bankomat s logem. 0:00:04 0:01:46 Česká spořitelna
0:11:50 0:11:55 Mádl hledá na Internetu – samozřejmě na Seznamu. Logo ve všech záběrech výrazně viditelné. 0:00:05 0:00:00 Seznam.cz
0:13:15 0:13:26 Mádl po vyhození z autobusu stopuje. Hádejte, jaké auto jede kolem a vezme ho? Ano, je to žlutá Škoda Fabia RS 🙂 0:00:11 0:01:20 Škoda
0:13:26 0:13:29 Škoda Fabia si to uhání po silnici, v pozadí hraje vlezlá rocková muzika. 0:00:03 0:00:00 Škoda
0:13:29 0:13:31 Detailní záběr na Fabii zepředu, včetně masky a loga 0:00:02 0:00:00 Škoda
0:13:34 0:13:35 Opět pohled na jedoucí Fabii RS 0:00:01 0:00:03 Škoda
0:13:40 0:13:41 Tentokrát pohled hned ze tří kamer – to kdyby si někdo nevšiml, v čem Mádl jede :)) 0:00:01 0:00:05 Škoda
0:13:41 0:13:42 Fabia zastavuje 0:00:01 0:00:00 Škoda
0:13:42 0:13:46 Záběr na interiér, kde je volant s logem Škoda 0:00:04 0:00:00 Škoda
0:13:46 0:13:50 Tak konec ještě ne – musíme zabrat odjíždějící Fabii 0:00:04 0:00:00 Škoda
0:14:07 0:14:11 Mádl se ptá Kotka, kde jsou děvčata, domluvená na zásun. Kotek mu odpovídá „Tak si to snad přečti, asi“ a podává mu mobil. Samozřejmě je to Nokia a její logo je tentokrát důkladně zabrané kamerou 0:00:04 0:00:17 Nokia
0:15:20 0:15:25 Kluci vstupují do karavanu. Tam hraje rádio. Moderátorka říká „Hezké odpoledne, jsme Evropa 2“ a následuje znělka této stanice. 0:00:05 0:01:09 Evropa 2
0:18:04 0:18:20 Kotkova maminka jde pro Honzíka, který hází kamení. Celou dobu drží v ruce Sprite (ta zelená PETka je prostě jasná) 0:00:16 0:02:39 Sprite
0:20:56 0:20:58 Kotkově tatínkovi opět zvoní mobil – jak jinak – Nokia Tune 0:00:02 0:02:36 Nokia
0:22:13 0:22:15 Opilci sedí u stolu. Na stole je co? Budweiser – tentokrát v lahvi. 0:00:02 0:01:15 Budweiser Budvar
0:24:44 0:24:46 Tatínek Mádla dává Mádlovi prášky pro Honzíka. A zase zaznívá věta: „Radši mu to přimíchej do Spritu – ten neplive“ 0:00:02 0:02:29 Sprite
0:27:12 0:27:18 Kotek a Mádl jedou na raftu. Opět záběr zpředu a zezdola, aby bylo vidět logo GUMOTEX na lodi. 0:00:06 0:02:26 GUMOTEX
0:27:54 0:27:57 A zase GUMOTEX – tentokrát se kluci vezou ve člunu na střeše dodávky. 0:00:03 0:00:36 GUMOTEX
0:32:30 0:32:32 Kotek nalévá do čutory s vodou Sprite a přidává prášky. 0:00:02 0:04:33 Sprite
0:32:34 0:32:37 Kotek podává čutoru Honzíkovi. V druhé ruce – tak, aby kamera dobře viděla – drží onu láhev Sprite. 0:00:03 0:00:02 Sprite
0:36:28 0:36:32 Děvčata cvičí ranní rozvičku. Kromě Kotka a Mádla je pozoruje i muž z karavanu. V rukách drží dvě PETky Sprite, kterými důkladně třepe. 0:00:04 0:03:51 Sprite
0:37:16 0:37:19 Děvčata docvičila a u karavanu si poroučejí „něco studenýho.“ Samozřejmě dostanou důkladně peotřepaný Sprite. 0:00:03 0:00:44 Sprite
0:37:20 0:37:24 Sprite samozřejmě po důkladném protřepání stříká všude kolem. Detaily na stříkající PETky jsou opravdu hodně detailní. 0:00:04 0:00:01 Sprite
0:39:29 0:39:30 Kotek chystá dvojitou dávku léku pro Honzíka do čutory. Vedle něj leží láhev Sprite. 0:00:01 0:02:05 Sprite
0:39:32 0:39:34 Pokračování předchozí scény – Sprite samozřejmě nechybí. 0:00:02 0:00:02 Sprite
0:41:37 0:41:38 Pro rozptýlení další záběr na raft s logem GUMOTEX 0:00:01 0:02:03 GUMOTEX
0:41:55 0:41:57 A ještě jednou GUMOTEX. Co kdyby si ho někdo nevšiml, že? 0:00:02 0:00:17 GUMOTEX
0:42:03 0:42:04 Dosti bylo Spritu, teď letí GUMOTEX. A kdyby diváci byli úplně blbí a dosud si ho nevšimli, tak třeba teď… 0:00:01 0:00:06 GUMOTEX
0:43:26 0:43:27 Kotkova maminka připravuje atmosféru pro hezký večer. Součástí toho je i detailní záběr, kterak workoholickému manželovi zavírá telefon Nokia. 0:00:01 0:01:22 Nokia
0:48:29 0:48:33 Kotek s Mádlem se probouzejí ve stanu. Jakoby náhodou leží u jeho vstupu kameře dobře viditelná láhev Sprite. 0:00:04 0:05:02 Sprite
0:48:36 0:48:39 Pro jistotu repete – kdyby si té PETky náhodou nikdo nevšiml. 0:00:03 0:00:03 Sprite
0:48:50 0:48:54 A ještě jednou Sprite u stanu. Diváci jsou blbci, čím vícekrát tu zelenou flašku uvidí, tím lépe. 0:00:04 0:00:11 Sprite
0:48:58 0:49:03 Kotek s Mádlem stále ve stanu a před nimi stále naše dobrá známá – Sprite. 0:00:05 0:00:04 Sprite
0:49:49 0:49:55 Slečna běží a má na sobě teplákovou soupravu. Kamera důkladně snímá logo Puma. 0:00:06 0:00:46 Puma
0:50:17 0:50:18 Po ranní rozvičce se děvčata musí osvěžit. Čím? No, jestli to na 45. Řádku této tabulky pořád nevíte, tak asi nečtete pozorně. Zase, kurva, tím Spritem! 0:00:01 0:00:22 Sprite
0:50:21 0:50:23 A důkladný záběr na pití z oné zelené PETky 0:00:02 0:00:03 Sprite
0:50:42 0:51:07 Kotkovi rodiče se připravují na výlet na kolech. Během rozhovoru jsou v pozadí kola Author. 0:00:25 0:00:19 Author
0:51:14 0:51:20 Rozhovor se mění v trapné ticho. Přesto kameře neujdou dva záběry na Authora 0:00:06 0:00:07 Author
0:51:31 0:51:41 Rodiče jdou ke kolům, která jsou dobře snímaná, aby bylo jasné, že to nejsou nějaké šunty od Vietnamců. 0:00:10 0:00:11 Author
0:53:14 0:53:18 Telefonát – a samozřejmě otevřené véčko od Nokie. 0:00:04 0:01:33 Nokia
0:53:20 0:53:22 A samozřejmě nesmíme zapomenout na to, z čeho telefonuje Mádl – a ať je hezky vidět logo! 0:00:02 0:00:02 Nokia
0:53:36 0:54:06 Rodiče jedou na kolech. Mám připomínat, na jakých? Nechybí ani záběry z boku (na logo) a pohoda-country muzika, aby diváci pochopili, že pohoda v přírodě rovná se Author 🙂 Při pokládání kola (oni kola od Authora nemají stojan???) samozřejmě detail loga. 0:00:30 0:00:14 Author
0:54:14 0:54:43 Mádl se fotí u krav, aby své matce dokázal, že je u strýce na statku. Scéna je stříhaná záběry, které jeho kamarád Kotek jakoby fotí. Nikdy ale nechybí záběr na zařízení, kterým snímky pořizuje. Má ještě smysl říkat, jaké značky je onen mobil s foťákem? 0:00:29 0:00:08 Nokia
0:55:27 0:55:33 Rodiče přicházejí na hrad, kola Author vedou vedle sebe. Kamera míří tak, že rodiče sice nejsou vidět, ale logo na obou kolech samozřejmě ano. 0:00:06 0:00:44 Author
0:55:47 0:55:51 Hrad. U pokladny hraje v pozadí rádio. Kamera snímá scénu – asi čistě náhodou – přesně v okamžiku, kdy se z rádia ozve znělka Evropy 2. 0:00:04 0:00:14 Evropa 2
0:57:33 0:57:45 Kotek s Mádlem jedou na kolech. Samozřejmě výhradně Author. Na konci scény je pokládají za stromy. Ona fakt kola téhle značky nemají stojan?? Kurva, vždyť to měla i Eska a Favorit!!! 0:00:12 0:01:42 Author
1:02:03 1:02:04 Kotek při útěku shazuje stojící kolo. Kamera zabírá detailně logo Author 0:00:01 0:04:18 Author
1:05:25 1:05:29 Tatínkovi Kotka opět zvoní mobil zvukem Nokia Tune. 0:00:04 0:03:21 Nokia
1:05:29 1:05:44 Tatínek telefonuje, samozřejmě kamera zabírá… 0:00:15 0:00:00 Nokia
1:05:50 1:05:51 Stále telefonuje 0:00:01 0:00:06 Nokia
1:05:56 1:05:59 A ještě záběr na otce s Nokií 0:00:03 0:00:05 Nokia
1:07:19 1:07:20 Karavan táhne za sebou motorový člun a raft. Samozřejmě se nesmí zapomenout na logo GUMOTEX. 0:00:01 0:01:20 GUMOTEX
1:07:22 1:07:23 A ještě jednou se podíváme na GUMOTEX. 0:00:01 0:00:02 GUMOTEX
1:07:31 1:07:33 A pro ty úplně nejméně pozorné ještě záběr na odjíždějící GUMOTEX. 0:00:02 0:00:08 GUMOTEX
1:07:35 1:07:37 No a proč si nedát ještě jeden, že? 0:00:02 0:00:02 GUMOTEX
1:08:09 1:08:12 Mádlovi volá maminka. Mádl vytahuje mobil z kapsy, načež následuje detail na displej, včetně loga Nokia. 0:00:03 0:00:32 Nokia
1:09:41 1:09:44 A přichází moje nejoblíbenější product placementová scéna. Mádl s Kotkem přijíždějí k babičce. Mádl otevírá branku a volá na psa „Nazdar Sezname, ty vole!“ 0:00:03 0:01:29 Seznam.cz
1:09:44 1:09:45 Záběr na psa, který je naprosto stejný, jakého najdete v logu Seznam.cz. I toto počítám, protože stejný pes je logem jednoho ze sponzorů. 0:00:01 0:00:00 Seznam.cz
1:09:45 1:09:47 Na Kotkovo „Cože?“ Mádl odpovídá „To je Seznam!“ (kdyby to neobvyklé jméno někdo přeslechl). A ještě doplňuje „Vyhledávač.“ 0:00:02 0:00:00 Seznam.cz
1:09:48 1:09:49 Mádl pronáší: „Všechno najde, hele.“ 0:00:01 0:00:01 Seznam.cz
1:09:50 1:09:52 Záběr na odbíhajícího psa Seznama. 0:00:02 0:00:01 Seznam.cz
1:09:56 1:09:58 Pes Seznam právě nalezl babičku. 0:00:02 0:00:04 Seznam.cz
1:10:07 1:10:10 Babička hledá balíčky novin. Samozřejmě je najde Seznam, který na sebe upozorní štěkáním. Opět mu za to patří záběr kamery. 0:00:03 0:00:09 Seznam.cz
1:11:12 1:11:20 Kluci objeví v babiččině garáži čtyřkolku. Proč asi kamera najíždí pomalu zdola? Správně! Aby bylo hezky vidět logo Kentoya. A uznejte, že čtyřkolky jsou v garážích senilních babiček na vesnici naprosto běžným artiklem! 0:00:08 0:01:02 Kentoya
1:11:34 1:11:35 Jízda na čtyřkolce. Samozřejmě zepředu a s logem. 0:00:01 0:00:14 Kentoya
1:11:38 1:11:40 A ještě Kentoya 0:00:02 0:00:03 Kentoya
1:11:58 1:12:00 A znovu Kentoya hezky zepředu. 0:00:02 0:00:18 Kentoya
1:12:01 1:12:36 Záběry na Kentoyu, jedoucí lesem po bahnité stezce. Docela pěkná reklama, ne? 🙂 Do toho rocková muzika, prostě pohoda reklama. Při jízdě po poli pak je obraz rozdělen na tři části a v každé je čtyřkolka. 0:00:35 0:00:01 Kentoya
1:12:52 1:12:56 No a po šestnácti vteřinách oddechu od reklam opět naše dobrá známá Kentoya. 0:00:04 0:00:16 Kentoya
1:12:59 1:13:00 A ještě nestačilo, dáme si ji ještě jednou 🙂 0:00:01 0:00:03 Kentoya
1:13:07 1:13:08 Kluci padají se čtyřkolkou do vody. Že by konec reklamní masáže? 0:00:01 0:00:07 Kentoya
1:15:52 1:15:54 Kotek říká Mádlovi „Já ani nevím, kde jsme.“ Mádl vytahuje mobil, ozve se pípnutí a následuje záběr na displej, kde je mapa. Zda je ze Seznamu, to jsem nerozluštil, ale logo Nokie bylo viditelné dokonale i ve tmě. Ono snad svítí, bo co?! 0:00:02 0:02:44 Nokia
1:17:07 1:17:15 Do vesničky přijíždí Škoda Octavia s Mádlovou maminkou. Samozřejmě snímaná tak, aby bylo vidět logo i typ vozu. 0:00:08 0:01:13 Škoda
1:17:18 1:17:27 Babička sedí na zápraží a hladí psa Seznama. 0:00:09 0:00:03 Seznam.cz
1:17:27 1:17:30 Na otázku „Tak kde je Filip?“ Seznam samozřejmě okamžitě vyráží hledat. 0:00:03 0:00:00 Seznam.cz
1:19:07 1:19:10 Opilci se přetahují o záchody. Jeden z nich má v ruce pivo. Samozřejmě Budvar a jak jinak, než etiketou ke kameře. 0:00:03 0:01:37 Budweiser Budvar
1:19:13 1:19:14 Kluci na útěku před rodiči zabavují na břehu další raft. Samozřejmě zase s logem GUMOTEXU (sponzora asi naštvalo, že předchozí byl zničen). 0:00:01 0:00:03 GUMOTEX
1:19:28 1:19:29 Odjezd na ukradeném raftu. Kameře opět neuniklo logo GUMOTEX. 0:00:01 0:00:14 GUMOTEX
1:19:32 1:19:33 GUMOTEX byl asi dobrým sponzorem, takže ještě si dáme logo. 0:00:01 0:00:03 GUMOTEX
1:20:00 1:20:02 Sjezd jezu – jedině s GUMOTEXEM budete v suchu i když se namočíte 🙂 0:00:02 0:00:27 GUMOTEX
1:20:12 1:20:18 A podobně, jako u čtyřkolky, je i nyní potřeba zabrat důkladně našeho sponzora. Následuje několik záběrů na člun. Všechny jsou výhradně zepředu, kde sídlí logo. V jednu chvíli se dokonce obraz rozděluje na dvě půlky, aby se diváci mohli pokochat dvěma GUMOTEXy vedle sebe. 0:00:06 0:00:10 GUMOTEX
1:20:28 1:20:29 Tak ještě si dáme jedno logo GUMOTEX, ne? 0:00:01 0:00:10 GUMOTEX
1:20:41 1:20:43 Režisér přišel na to, že logo na raftu je vidět i z boku, tak kreativně učinil jeden záběr. 0:00:02 0:00:12 GUMOTEX
1:20:54 1:20:55 Samozřejmě i přistání u břehu musí být nasnímáno s GUMOTEXem. 0:00:01 0:00:11 GUMOTEX
1:21:20 1:21:22 Kluci utekli a tatínek se shledává s maminkou. Vedle něj stojí raft. Asi nemusím říkat, že jakousi náhodou zase stojí tak šikovně, že je vidět logo, co? 0:00:02 0:00:25 GUMOTEX
1:25:21 1:25:24 Hasičský bál. Sice od začátku hrála dechovka, ale ta by jaksi neladila s jedním ze sponzorů. Proto z ničeho nic, jak to tak na hasičském bálu, začne hrát disko hudba. A následuje záběr na Dje, který má za sebou logo Evropy 2. 0:00:03 0:03:59 Evropa 2
1:25:28 1:25:29 Kotek trsá na parketě. Kdo uhodne, jaké je v pozadí logo? Ano, Evropa 2. 0:00:01 0:00:04 Evropa 2
1:25:31 1:25:34 A ještě si dáme Evropu 2 🙂 0:00:03 0:00:02 Evropa 2
1:25:40 1:25:42 A nesmí chybět ještě jeden záběr na DJ s logem za zády. Halt Evropy jsme si zatím tolik neužili 🙂 0:00:02 0:00:06 Evropa 2
1:25:42 1:26:23 Masáž pokračuje. Kotkovi rodiče si hrají na své seznámení na diskotéce. V pozadí skoro celou dobu panuje logo Evropy 2. 0:00:41 0:00:00 Evropa 2
1:31:21 1:31:55 Scéna u baru. V pozadí (jako vzadu) se střídavě objevuje už notně okoukané logo Evropy 2. 0:00:34 0:04:58 Evropa 2
1:32:02 1:32:03 Rvačka. Jak jinak – zase s Evropou 2. 0:00:01 0:00:07 Evropa 2
1:32:09 1:32:10 Rvačka pokračuje. Samozřejmě s logem. 0:00:01 0:00:06 Evropa 2
1:33:39 1:33:42 Mádl se konečně líbá se svou vysněnou. Uznejte, že si nemohl najít lepší místo, než za zadkem Škody Octavia. 0:00:03 0:01:29 Škoda
1:34:23 1:34:28 A ještě jednou ta samá scéna. Světe, div se – ta Octavia tam ještě pořád je 🙂 0:00:05 0:00:41 Škoda
1:38:31 1:38:31 Konec filmu. 0:00:00 0:04:03  

Categories: Reklamy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *