Ve článcích Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Jak jsem si nedobil kredit a Můj problém s M-Platbou u Oskara, aneb Kde byla chyba? jsem podrobně informoval o problémech s dobíjením kreditu na Oskartě skrze GSM bankovnictví. Nakonec jsem celý problém musel řešit s Oskarlinkou.

Protože mám aktivovanou službu „Po svém,“ zajímalo mě, zda mi Oskar volání na zákaznickou linku naúčtuje. Uživatelé služby „Po svém“ totiž získávají za svou samostatnost (nebo přesněji za to, že „neotravují na Oskarlince“) jisté výhody – pro mne konkrétně byl hlavním důvodem podrobný výpis se všemi účtovanými položkami. Od zákazníka, který si „Po svém“ aktivuje, se očekává, že si všechna nastavení bude provádět sám a to skrze Internetovou, hlasovou, nebo SMS samoobsluhu. Pokud některé z těchto nastavení budete chtít provést s pomocí živého operátora, zaplatíte 30 Kč za zavolání. Oskar nicméně při zavádění této služby přislíbil, že tato částka bude fakturována jen tehdy, pokud klient bude žádat něco, co si mohl nastavit sám prostřednictvím některé ze „samoobsluh.“

V pondělí jsem dostal fakturu za uplynulé období a otevíral jsem ji s velkou zvědavostí a otázkou „napálili mi tam to volání, nebo ne?“ Výsledek mile překvapil: protože jsem výše uvedený problém nemohl vyřešit skrze „samoobsluhu,“ nebylo mi volání na Oskarlinku účtováno. Oskar tedy drží sliby. Po velice příjemné operátorce, která se aktivně podílela na vyřešení mého problému, je to pro tuto společnost další plus :).

Zvláštní, že s těmito „mladými“ společnostmi, jako je Oskar, nebo eBanka, mám v podstatě jen pozitivní zkušenosti a ve většině případů se setkávám i s opravdu vstřícným jednáním vůči klientovi. Když si vzpomenu, jak se mnou například jednali při dvou návštěvách v České Spořitelně – fuj, fuj, fuj. Halt někde ten socialistický přístup ještě přežívá 🙁

Categories: Aktuálně

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *